Kan ikke se alt i Forum

Startet af Rita Olesen, 28 Jan 2011 - 10:01

Forrige emne - Næste emne

Rita Olesen

Selvom jeg er logget ind, er det sket flere gange de sidste dage, at jeg kun kan se de dele af Forum, der er tilgængelig for alle.
Jeg har prøvet at logge ud og ind igen, men kan stadigvæk ikke se hele Forum.
Mvh. Rita

Karen Graabæk Møller

Hej Rita

Vil lige spørge lidt "dumt" - det har ikke noget at gøre med den nye opstilling af grupperne? Vores webmaster har "eksperimenteret" og flyttet rundt på grupperne - og bl.a. slettet den inddeling der var med "For Alle" og "For medlemmer".

Hvor mange fora kan du se? De står i alfabetisk rækkefølge nu, og som medlem skulle du så gerne kunne se f.ex. Foreningsforhold

Hilsen
Karen G. Møller

Kathrine Tobiasen

Hej Rita

Der er ændret på rækkefølgen af grupperne, så de står alfabetisk; de, der er kun-for-medlemmer, er ikke skilt ud.
Er det mon det, der forvirrer?
Med venlig hilsen
Kathrine Tobiasen
Moderator

Bliv medlem af Danske Slægtsforskere. Det koster kun 290 kr. pr. år.

Bent Mortensen

Hej
Hvis jeg Logger ind som Medlem kan jeg ikke se siderne for medlemmer og ikke komme ind andre steder uden at jeg tvinger mig til adgang et Forum af gangen , hvis jeg vil på et andet skal jeg logge af og væge igen et andet forum.
jeg ved ikke hvad der er lavet håber at det kommer til at virke, eller må jeg opgivet at bruge forumet
??? ??? ???
Venlig Hilsen
Bent Mortensen 7500

Bent Mortensen

Hej
finder ud af at der er en bjælke med et + Vælg den rigtige gruppe til dit indlæg prøv at trykke på det
så det kommer et - så skulle alle grupperne komme frem
Venlig Hilsen
Bent Mortensen 7500

Rita Olesen

Tak for alle svarene og hjælpen!

Jeg manglede de grupper der før lå nederst og havde ikke opdaget, at der var flyttet rundt på grupperne. Jeg kan i hvert fald se, at alle grupperne er der nu, så det har de nok også været de sidste par gange, skulle man tro.  :)

Mvh. Rita