Bog om My Heritage

Startet af Marianne Svenningsen, 13 Jan 2011 - 13:28

Forrige emne - Næste emne

Marianne Svenningsen

Hej!
Jeg ved ikke om dette er det rigtige forum jeg retter henvendelse til, men jeg prøver.
Jeg er interesseret i at vide om der findes en bog til My Heritage slægtsforskningsprogram på dansk.
Jeg er stødt ind i så mange problemer, så det ville jo være rart at ha´ en bog at slå op i for evt. at kunne løse problemet. Jeg er forholdsvis ny både her i forum og med hensyn til slægtsforskning. Jeg blev anbefalet at bruge ovennævnte program, som jeg kunne downloade gratis, og det har jeg nu prøvet og med held fået det installeret, og er gået videre med Premium for at få flere personer med.
Men problemerne forsvinder jo ikke af sig selv, så derfor behøver jeg hjælp til de mange finurligheder der findes ved indtastningerne m.v. Som pensionist (seniorudgave), har jeg jo tid, men "de små grå" skal jo kunne følge med, derfor er det rart at ha´ noget at "støtte" sig til og ha´ hjælp til, nemlig -  bøger.
Jeg takker på forhånd for hjælpen.
Mange hilsener
Marianne Svenningsen

Henrik Poulsen

Hej Marianne...!

Prøv at søg hjælp i det danske support forum på www.ftb-forum.dk. Her kan du finde hjælp til mange spøgsmål og evt. stille spørgsmålet i forum.

Der er en dansk brugervejledning på vej.