Hvor bliver Sadelmagermester Frederik Carl Penther gift med Frederikke Emillie L

Startet af Svenn Chr. Trønning, 27 Maj 2013 - 13:07

Forrige emne - Næste emne

Svenn Chr. Trønning

Jeg kan ikke finde hvor Sadelmagermester Frederik Carl Penther (Penter) bliver gift med Frederikke Emilie Laurine Hansen født i Nakskov den 19. marts 1846.

Det er sket mellem 16 november 1864 hvor hans første hustru bliver begravet på Nakskov Kirkegård, Nakskov sogn i Lollands Nørre herred, Maribo amt og deres første barns fødsel Julius Wilhelm Penther den 30 jan 1868 i Nakskov sogn i Lollands Nørre herred, Maribo amt.

Jeg har nu flere gange set kirkebøgen igennem fra november 1862 til 1869 uden at finde den.

Nogle der ved hvor han bliver gift 2 gang???

På forhånd tak for hjælpen.


Svenn Chr. Trønning
Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Svenn Chr. Trønning

Til Gitte Johansen

Først tak for din hjælp. Dernæst så har opslag 213 i Kirkebogeb 1854-1869 været sort i flere dage, men selv tilbage i 7 april 2005 hvor jeg har søgt har jeg ikke kunne finde deres vielse, derfor denne efterlysning.

Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning.
Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning

Gitte Johansen

Hej Svenn

Mener du, at du har kunnet se opslag 213, for der mangler jo denne side, viede fra nr. 1 til 6.

Jeg vidste ikke, at du har været på det opslag, for så vidt jeg husker, har han små børn, og så bliver de jo lynhurtig gift igen.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

De bliver viet i København, den 25. maj 1866 står der på FS, men ikke hvor.


Nå den fandt jeg i første kirke, jeg kiggede i.


Vor Frelser, 1848-1868, opslag 158, nr. 42.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Svenn Chr. Trønning

Til Gitte Johansen


Må jeg sige dig mange tak for din hjælp.

1.  Før de lavede AO om var de første Kirkeblade i. Da der kom nye opslag gled de ud.

2. Da der står at hun er født i Nakskov har jeg kun ledt der. Så du skal have mange tak for din hjælp.

Mange venlige hilsner.

Svenn Chr. Trønning
Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning