Poul Erik Knude- Videre skæbne og eventuelle børn

Startet af Katharina Thingsted, 24 Maj 2013 - 18:46

Forrige emne - Næste emne

Katharina Thingsted


(Vedlægger tråd om Poul Knudes fødsel) https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,59602.0.html

Hej allesammen.

Så er den sandelig "gal" igen med Poul Erik Knude, som I, hvis I rådfører jer med den lidt ældre tråd om ham, kan se var min Farmors første mand.

Jeg har fundet ud af, at han og min Farmor bliver "endeligt" skilt i 1946, hvorefter min Farmor gifter sig med min Farfar i 1947. Poul Erik Knude gifter sig med en Ingeborg Jørgensen d. 25 November 1951 i Skovshoved Kirke, det er jo alt sammen fint nok, men jeg er stadig lidt interesseret i, hvorvidt Poul og min farmor fik børn sammen.
Min farmor og Poul blev jo gift 9. August 1942 i Frederiksholm, men da jeg ikke ved, hvor parret boede efterfølgende ser jeg mig ude af stand til at vide hvilke kirkebøger jeg skal lede efter/kigge i.

Endvidere kunne det være morsomt at følge lidt med i Pouls videre skæbne, om han fik børn med sin nye kone, om han giftede sig igen, eller Poul og Ingeborg forblev gift.

Til sidst ville jeg forfærdeligt gerne finde ud af, hvor og hvornår Poul Erik Knude døde, og hvem hans efterladte var.

Puha, det var en ordenlig mundfuld, og det er en masse at bede om hjælp til, men ham Poul Erik Knude giver mig virkelig hovedbrud :)


De bedste hilsner Katharina.

thorkild kanstrup jensen

Bemærk at oplysninger om nulevende personer (dvs. personer, født indenfor de sidste 100 år, hvis dødsåret ikke kendes) ikke må videregives på nettet og altså heller ikke her i Forum.
Med Venlig Hilsen
Thorkild Kanstrup Jensen 9500

Intet er umuligt, Det umulige tager bare længere tid.

Katharina Thingsted

Da Poul jo altså blev født i 1914, vil jeg tillade mig at tvivle på, at han stadig lever. I så fald skulle han jo være hundrede eller derover  :o
De bedste hilsner Katharina.