Svenske aner.

Startet af Aase Madsen, 11 Maj 2013 - 09:53

Forrige emne - Næste emne

Aase Madsen


Jeg søger efterkommere i Danmark efter:

Hjalmar Nilsson f. 5. apr. 1872 i Färlöv, Kristianstads län, Sverige  ~ Anna Nilsdotter f. 20. nov. 1872 i Huaröd, Kristianstads län, Sverige.

Hilma Nilsdotter f. 13. okt. 1876 i Osby, Kristianstads län, Sverige  ~  Sofus Johannes Andreas Johansen f. 27. sept. 1871 i Gladsaxe, Sokkelund, København.

Aase
Venlig hilsen.
Aase Madsen




Gitte Johansen

Hjalmar bliver viet i Trinitatis, 1892-1899, opslag 270, nr. 97.

Det første barn, Ingeborg er i

København, Sundby, 1898-1899, opslag 175, nr. 117.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Aase Madsen


Hej Gitte.

Jeg skulle have skrevet at jeg har deres vielse, alle deres børn, og det er disse børns efterkommere jeg gerne vil i kontakt med. Dem kan jeg kun finde / komme i kontakt med via denne efterlysning.

Hilsen Aase
Venlig hilsen.
Aase Madsen

Eva Morfiadakis

Här är en dotters registerblade. Hon är gift. I en FT kan du kanske finna eventuella barn. Du får namnen och födelsedatum. Sen måste du kontakta folkeregistret/borgerservice.

http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=50858&searchname=polit_simple

Eva M
Eva M


Aase Madsen


Tak, for jeres hjælp.

Aase
Venlig hilsen.
Aase Madsen

Svend Aage Hansen

Hej Aase!

Jeg kan se at du er med på svenske Dis-Byt, der er jo en person som har en del information om børn og børnebørn som du måske kan kontakte.
MVH
Svend Aage Hansen
Sverige

Aase Madsen


Hej Svend Aage.

Ja, jeg er med på Disbyt. Men det er levende aner i Danmark jeg søger, og jeg har endnu ikke fundet dem jeg søgte.

Hilsen Aase
Venlig hilsen.
Aase Madsen