Rigmor Petersen, f. 1929, Tårnborg sogn

Startet af Arne Jonesen, 08 Jan 2011 - 18:28

Forrige emne - Næste emne

Arne Jonesen

Hej

Jeg søger Rigmor Petersen eller efterkommere af hende.
Rigmor er født i 7/4 1929 i Tårnborg sogn.
Moderen er Ingeborg Petersen. Faderen er min farfar Jørgen Jonesen.
Min farfar var lidt for "flittig" og fik barn med to forskellige piger på samme tid.
Min fars generation har aldrig officielt fået at vide, at der var en ekstra søster,
men der var jo nogle rygter....
Jeg har via faderskabssagen i Sorø Amt og kirkebøgerne fundet frem til
at der var hold i rygterne og det vil glæde mig vist der kunne opnås kontakt til
Rigmor eller hendes efterkommere.

BEMÆRK oplysningerne er under 100 år gamle og evt. svar bedes sendes
direkte til min mail: jonesen@mail.dk

Mvh
Arne Jonesen

Anette Eriksen

Hej Arne,

Med de oplysninger du har - og under forudsætning af, at Rigmor har levet 1. april 1968 og dermed har eller har haft et personnummer - vil du kunne få brugbare oplysninger ved at henvende dig til folkeregistret/borgerservice på et hvilket som helst rådhus. Det koster ca. 52 kr. Enkelte steder er det gratis. Du vil bl.a. kunne få hendes nuværende adresse/adresse ved død.

Mange venlige hilsner
Anette Eriksen

Hans Poulsen



Hej Arne

Moderator kommer med en vejledning øverst oppe, *Sådan skriver du er godt indlæg*.

Du bør læse hele teksten, men her får et uddrag:

"Bemærk at oplysninger om nulevende personer (dvs. personer, født indenfor de sidste 100 år, hvis dødsåret ikke kendes) ikke må videregives på nettet og altså heller ikke her i Forum.

Hvis du har brug for et sådan opslag, så vær varsom og bed om svar i privat mail. Skulle sådanne oplysninger blive givet i et indlæg, vil det blive slettet".

Med venlig hilsen
Hans


Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag