Hvorfor ruller min tekst, når jeg prøver at skrive et svar til en spørger?

Startet af Hans Poulsen, 27 Apr 2013 - 15:28

Forrige emne - Næste emne

Hans Poulsen



Tit er jeg ude for, at min svartekst ruller så vildt, at jeg må stryge hele teksten - og undlade at komme med kommentarer.

Spørgsmålet er sikkert blevet stillet flere gange af andre, men jeg har desværre ikke været opmærksom på forklaringen, *da det jo ikke angik mig*.

Er jeg kommet til at fjerne eller sætte et fluehak et forkert sted?

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Jørn Christiansen

Venlig hilsen
Jørn
6950
www.christrup.eu
Vær venlig IKKE at bruge »Pers. besked«; send mail til: joern@christrup.eu

Hans Poulsen



Hej Jørn

Tak for dit venlige svar og for henvisningen til en tidligere tråd om samme emne.

Teksten i den tidligere tråd har jeg læst omhyggeligt igennem og gjort, som der blev rådgivet om.

I dette korte svar til dig har der ikke været noget *hopperi*, så jeg håber, at den irritation er lagt bag mig.

Venlig hilsen og god weekend

Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Arne Feldborg

Siden her skulle automatisk gå i "Kompatibilitetsmode" når den bliver loadet. Så det burde egentlig ikke være nødvendig at følge den tidligere beskrevne fremgangsmåde.

Der er tilsyneladende på et tidspunkt opstået en fejl så dette alligevel ikke altid er sket. Jeg beklager den ulejlighed det har forvoldt.

Jeg har nu rettet lidt i kildeteksten, så problemet skulle gerne være løst nu.
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

Hans Poulsen


*Jeg har nu rettet lidt i kildeteksten, så problemet skulle gerne være løst nu*.

Tak, Arne - en god bemærkning at gå i seng på.

Venlig hilsen og god weekend
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag