Bruger af Slægtsprogram My heritage

Startet af Lisa Hansen, 20 Apr 2013 - 11:06

Forrige emne - Næste emne

Lisa Hansen

Hej med jer

Er der nogen af jer som også bruger My heritage?, jeg er ok tilfreds med det. Kom i tanker om hvad man gør hvis firmaet lukker eller går konkurs, hvad så med alle ens informationer. Kan se at man mod betaling (igen) kan få dem til at lave en backup af ens slægtstræ, men det er jo så igen dem der ligger inde med ens informationer.

Laver I selv en backup af slægtstræet til egen computer, og hvordan gør i dette?.

Hilsen Lisa Hansen

Inger Huus

hej Lisa
Jeg lægger det ind på en ekstern harddisk /usb stick jeg kan desværre ikkeselv finde ud af det ,så jeg må have mit barnebarn til at hjælpe mig ,jeg har alt på papir,et kæmpearbejde ,men sjovt at se alle fadderne osv.

hilsen Inger Huus

Inge-Lise Trampedach

Hvis du vil betale for at være Prenium eller Prenium Plus medlem, får du backup af dine oplysninger.
På din MyHerritage side kan du klikke på opgrader i øverste ve. hjørne hvor der står udvid dit abonnement, så kan du se priserne for årligt abonnement
Venlig hilsen
Inge-Lise Trampedach
4130 Viby Sjælland
Indtaster på Politiets Registerblade http://www.politietsregisterblade.dk/
Indtaster på: www.marstallere.dk
Indtaster på Københavnske  Begrav

Leif Sommerdal

Hvis du henter FTB kan du generere en backup på din egen harddisk.
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Lisa Hansen

Jeg abonner allerede på my heritage, jeg må se om jeg kan tage en back up. ;)

Leif Sommerdal

#5
Ja - men har du hentet FTB programmet?
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Lisa Hansen

Nej jeg går ind via my heritage web side.

Lisa hansen

Leif Sommerdal

FTB har en funktion der hedder "Gendan Projekt"
Detr har hidtil hunnet skabe en backup på din egen PC, men nu ser jeg at version 7 er udkommet - og det ændrer vist en del
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Lisa Hansen

ok det må jeg kigge på, havde ikke tænkt på det at hente hele programmet. ,men det ændrer jo en del :), det er lidt tankevækkende med de konkurser der rundt omkring og ikke have en backup.

Syntes deres hot line er ringe......

Margit Kildevang Kristensen

Man behøver ikke at have myheritage installeret p
å sin pc for at kunne lave en backup/gefvom fil. Funktionen er der også i den online del

Leif Sommerdal

Citat fra: Margit Kildevang Kristensen Dato 21 Apr 2013 - 08:01
Man behøver ikke at have myheritage installeret p
å sin pc for at kunne lave en backup/gefvom fil. Funktionen er der også i den online del

Det er helt korrekt. Det havde jeg glemt
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Lisa Hansen

Hvor henne på onlinedelen ligger denne funktion, har kigget men jeg kan ikke finde den, nu vil de tilbyde mig gratis backup, men det er jo ikke mig selv der har den.

Hilsen Lisa

Margit Kildevang Kristensen

Klik på stamtræ /adminisrer træ, så står der exporter til gedcom som en af flere muligheder under overskriften handlinger
Man får en mail med etvlink til hvor filen kan downloades