Svend Børge og Ulla Nielsen af Randers

Startet af Rune Sckerl, 12 Apr 2013 - 17:19

Forrige emne - Næste emne

Rune Sckerl

Jeg er simpelthen kørt fast, jeg ved de fik en pige der blev døbt Ulla der blev bortadopteret, fik de flere børn ?

Datteren Ulla blev født på centralsygehuset i Randers 1944 november 25. / døbt Sct.Mortens kirke 1945 marts 18. (kirkebog 1944-1946 opslag 197).

Er der nogen der kender til denne famile Svend Børge og Ulla Nielsen der blev borgerlig viet 1944 august 5. i Randers, han var arbejdsmand.

Mvh Rune Sckerl

Jane Valkær

Hejsa
Her i forummet må vi ikke skrive om nulevende personer. Også selvom at man kan læse om dem i kirkebøgerne.
Bare lidt hjælp.

Mvh
Jane

Rune Sckerl

Hej Jane tak for din henvisning, jeg har fået oplyst at alle de nævnte er døde, men ikke hvor, undskyld at jeg ikke nævnte det i min efterlysning.

mvh Rune Sckerl

Jane Valkær

Hej
Det virker faktisk lidt mærkeligt, at de bortadoptere deres datter allerede som spæd. De var ikke speciel for unge og de blev gift, mens hun ventede sig. Nåh, de havde vel deres grunde.

Kigget KB Randers Sct. Mortens sogn gennem 1945-1946 - de fik ikke flere børn i de år i det sogn.

Det bliver nok noget kringlet at finde noget om det ægtepar. Måske kan du henvende dig til Folkeregistret med de oplysninger, som du har om dåben. Det er noget med at møde op på den lokale Borgerservice.
Se her: http://www.folkeregister.dk/

Mvh
Jane

Vivi Winther

Hej Jane, har du selv set den side du linker til  ??? dette er en privat hjemmeside som jeg ikke kan se relatere til det offentlige Borgerservice for bedre service benyt da denne lille info. Gå på dit eget Borgerservice medbring kr 50-60 pr opslag der ønskes, samt navn og fødselsdata. Jeg må ærlig indrømme jeg har manglende forståelse for hans hjemmeside, samt hvad han vil opnå med denne? Millijøskadet eller ej brug den direkte vej, er mit bedste råd. Men Tak Jane,  ;) nu ved jeg hvor folkeregisteret.dk kommer fra og skal aldrig mere benægte der er noget der hedder sådan, blot ikke kommunalt.

Til Rune, som Jane har skrevet benyt i denne sag Borgerservice, det er den nemmeste måde for at komme videre i "nyere" tid.

Held og lykke

Mvh

Vivi
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"

Doris Elgaard

Hej Rune

Jeg har tilladt mig at sende en mail, da jeg tror jeg har noget

Venlig hilsen
Doris
Venlig hilsen Doris
Ha en god dag

Jane Valkær

Hej Vivi
Jeg anede faktisk ikke, at det var en privat hjemmeside. Troede at det var en off. side, men nu hvor jeg har kigget nærmere, så vil jeg da heller ikke henvise til den mere. Sådan kan man blive "snydt", når man ikke ser sig for.
Mvh
Jane

Vivi Winther

Hej Jane, havde det på fornemmelsen du ej havde set den  ;).

Fortsat god weekend

Mvh

Vivi
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"