Dagmar Lorentzen f. 28-08-1891 i Esbjerg

Startet af Ann Hyldtoft, 11 Apr 2013 - 16:45

Forrige emne - Næste emne

Ann Hyldtoft

Dagmar Lorentsen var gift med min tipoldefar Carl Edvard Oskar Charles Olsen fra 1915. Jeg vil gerne vide om de fik nogen børn.

Jeg har ikke kunnet finde noget i kirkebøger eller folketællinger. Jeg ved de blev skilt først i 1920´erne.

Er der nogen som kan hjælpe?

Gitte Johansen

Dagmar og Carl bliver viet i Århus Ning, Viby, 1913-1920, opslag 230.


http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=2230662

I Ft 1921, Viborggade, lige numre, opslag 66, er der 4 stk Olsen uden andre oplysninger, som burde være dem iht politiregisterblad.

Så hvis man skal tro på det, er der 2 børn.

De er ikke i Viby.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Ann Hyldtoft

Hejsa

Tak for svaret, men jeg har faktisk fundet de ting du nævner her :-) den folketælling du nævner - er det den hvor der kun står efternavnet ikke? og spørgsmålstegn?

mvh

Ann

Gitte Johansen

Hej Ann

Hvis du havde fundet det, inden jeg fandt det, bør du næste gang skrive det, så vi har lidt mere at gå efter.

Og jo, det er den folketælling.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Ann Hyldtoft

Ok, det beklager jeg. Jeg er ny her, så jeg er ikke helt med på hvordan det fungerer. Jeg har tygget alt igennem som ligger online - er ved at gå alle kirkebøger igennem i området omkring Viborggade for at se om jeg kan finde nogle børn....