Frithjof Lemberg Olsen

Startet af Birgit Olesen, 03 Apr 2013 - 13:46

Forrige emne - Næste emne

Birgit Olesen

Jeg søger al information om Frithjof Lemberg Olsen, som er min svigermors biologiske far. Jeg ved ikke så meget om ham - andet end han er død.

Han har boet i Espergære sammen med Connie Veihe-Nielsen omkring 1961, hvor de fik Kit-Lena.


Personoplysninger fjernet af Moderator.

thorkild kanstrup jensen

Bemærk at oplysninger om nulevende personer (dvs. personer, født indenfor de sidste 100 år, hvis dødsåret ikke kendes) ikke må videregives på nettet og altså heller ikke her i Forum.
Med Venlig Hilsen
Thorkild Kanstrup Jensen 9500

Intet er umuligt, Det umulige tager bare længere tid.

Birgit Olesen

Informationer om Kit-Lena er giver med tilladelse fra hende, da hun rigtig rigtig gerne vil finde informationer hendes fars side, da jeg begyndte med min slægt + hun har taget navneforandring, så jeg håbede det var okay, da det er det eneste jeg har på ham.Kit-Lena ved at hendes far er død af lidt lysky kanaler, som jeg ikke vil nævne, men 1000 % sikker på at han er død.

Jeg kan ikke finde noget som helst om ham.

thorkild kanstrup jensen

har du også fået tilladelse fra  Connie Veihe-Nielsen  ???
Med Venlig Hilsen
Thorkild Kanstrup Jensen 9500

Intet er umuligt, Det umulige tager bare længere tid.

Birgit Olesen

Ja, jeg har hendes godkendelse.

og nu har jeg fundet ham Okt 4 1937, Blovstrød - hvis der er nogle som ved hvordan jeg finder hans døddato, så ville det være rart. Det skulle vist være en gang i 80'erne i et biluheld, hvor også andre af familien døde. Muligvis boede han i Espergære. (Det var i hvert fald hvad hun kunne huske) - og inden nogen spørg så ved jeg med 1000 % sikkerhed aat han er død.