Amalie Lyngholmine Sørensen (fødenavn), hjælp til at finde dødsdato

Startet af Marianne Svenningsen, 04 Jan 2011 - 18:01

Forrige emne - Næste emne

Marianne Svenningsen

Jeg søger hjælp til at finde Amalie Lyngholmine Sørensen (fødenavn). Hun er
født den 14. august 1907 i Brabrand, gift den 10. oktober 1925 i Brabrand
med Johannes Johansen Krarup, født den 7. august 1905 i Agri, død den 12.
november 1965 i Århus.

Kan nogen hjælpe med at finde hendes dødsdato, -år og -sted? Hun kan jo ha´
boet hvilket som helst sted i DK siden hun blev gift. Det vil jo være som at lede efter en nål i en høstak. Jeg vil være meget taknemmelig for svar, så jeg kan komme videre i min søgen efter de gamle aner.

Jeg er ved at a´jourføre en slægtsbog som stoppede i midten af 1970´erne, så
meget er jo sket siden da.

Kathleen Rosendal

det ville hjælpe at vide om hendes mand var enkemand - så vi ved om vi skal lede før eller efter hans død ;)
mvh Kathleen

Anne Mortensen

Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Mogens Fabritius

Hej.. Jeg tror nok vi har fat i den lange ende... Men det et Viby J, det drejer sig om. Jeg kan godt søge mere, men Viby er lidt tung at danse med... Det er nok ikke slægts sportsligt, at gå på Borger service, men de 52,-kr er nok givet godt ud.. "Konen/hustruen" lever på adressen i Viby J. 1968, og har så et  cpr #. Det kan godt være en anden men forbogstaverne "A L" passer.... Der også noget interesant, så jeg sender dig en mail, når jeg lige får styr på dagens "høst"
mvh MF

Marianne Svenningsen

Tak for svaret angående Amalie Lyngholmine S.ørensen. Jeg ved ikke om hendes mand har været enkemand inden sit giftermål med ovennævnte, det står der intet om i slægtsbogen. Jeg har prøvet at kontakte borgerservice i Århus d.d., så nu får jeg sikkert svar om hun er afgået ved døden.
Jeg takker for svarene.

Marianne Svenningsen

Hej
Jeg har prøvet at kontakte ovennævnte borgerservice, men de kunne ikke hjælpe. Så nu må jeg vente og se om andre evt. kan komme med hjælp med hensyn til hendes evt. død.
På forhånd tak og en god weekend.