Generer over log ind under AO!

Startet af Annette Ilsøe Rasmussen, 30 Dec 2010 - 10:47

Forrige emne - Næste emne

Annette Ilsøe Rasmussen

Hej!

Jeg generer over AO under kirkebøger, når jeg logger ind og måtte fokusere læsning pga præstens sjusk og noterer ned dvs ca. 10 min, så jeg fortsætter næste opslagsnr., men jeg måtte logge igen.
Hvorfor AO kan ikke køre så længe til jeg kan selv bestemme, når jeg kan selv logge af.

mvh
Annette Ilsøe

Arne Feldborg

Emnet har været rejst masser af gange tidligere.

Grunden er, at siderne ligger under Statens Arkiver, hvor der er automatisk Logoff efter 20 minutter på samtlige de sider der kræver log-in.

mvh, a.f.
http://hammerum-herred.dk/
Ved evt. direkte henvendelse til mig: Brug venligst e-mail, ikke "Personlig besked", tak.

Lene Martens

Hej


På AOs forside står følgende:

21 december 2010

Statens Arkiver har fået en del henvendelser om problemer med login, herunder login tiden. Vi er opmærksom på problemet og arbejder på en forbedring, som forventes klar primo 2011.

mvh Lene

Annette Ilsøe Rasmussen

Hej Arne og Lene!

Tak for svar! Rart at vide om det viser noget galt, lad os håbe på at få længere end 20 min. i det nye år!

Godt nytår!

mvh
Annette

Billy Sørensen

dejligt og finde ud af jeg ikke var den eneste med det problem, forstår ikke hvorfor de ikke bare for programmeret en cookies til AO der gemmes på brugerens computer og gør man automatisk forbliver logget ind på siden, eller som iværtfald ikke logger en af efter 10-20 minutter

et gammel rygte siger cookies er farlige, det passer ikke, men ligesom mange andre filer kan de blive brugt til at sprede en virus, men det har AO nok alligevel ikke den store interesser i, som sådan er cookies bare små tekst-dokumenter gemt på brugerens computer med nogle informationer, det bruges overalt på nettet