Ane Olesen forsvinder fra Enslev, Randers i 1901...

Startet af Michelle Bach Nielsen, 22 Feb 2017 - 11:47

Forrige emne - Næste emne

Michelle Bach Nielsen

Hej

Jeg prøver at finde ud af hvornår Ane Olesen dør. Det er det sidste jeg mangler at finde om hende, men kan intet finde efter 1901.

Hun bliver født Ane Olesen d. 26 november 1847 i Råby Sogn, Randers Amt, hvor også alle hendes søskende bliver født og hvor hun bor til hun bliver gift med Hans Christian Christensen d. 28 april 1868 i Råby Kirke.

Deres første barn bliver født i Sødring, Randers. Deres næste 3 børn bliver født i Enslev, Randers og deres sidste 2 børn bliver født i Råby, Randers.

I 1897 dør hendes mand d. 13 juni 1897 på Fattiggården i Råby, Randers. På det tidspunkt står der at han er separeret fra Ane, som bor i Enslev, Randers.

Ved FT-1901 bor Ane i Enslev, hun går under navnet Ane Christensen/Chrestensen og hun er husholderske hos Christen Sørensen Kondrup i Enslev. HUn står som skilt og hun er flyttet dertil i 1888 fra Gjerlev, Randers.
Hendes arbejdsgiver Christen dør senere i 1901 og derefter forsvinder Ane.

Ved FT1906 bor hun ikke i Enslev længere, og hun dør der heller ikke og heller ikke i Råby.

Håber der måske er en der kan hjælpe mig med at finde ud af hvor hun dør henne?? Eller hvor hun bor efter 1901??

På forhånd tak

Mvh Michelle

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Michelle Bach Nielsen

Det er det da også, der står endda også at hun er født i Råby, så det passer.
Tusind tak for det, det var hurtigt :-)

Michelle Bach Nielsen

Hvilke år er folketællingerne fra? Kan ikke se det :-)

Michelle Bach Nielsen

Nu har jeg ledt efter hendes død både i Sem og Albæk, men der er heller ikke noget, så hun må være flyttet videre derefter.