min antivirus blokerer filer fra AO?

Startet af Charlotte Sørensen, 07 Mar 2013 - 19:41

Forrige emne - Næste emne

Charlotte Sørensen

Hej, jeg har ikke haft problemer med at benytte AO efter den nye side kom. Men i dag får jeg følgende melding når jeg forsøger at åbne filerne derfra: " viewimage indeholdt virus og blev slettet". Er der andre end mig der har et antivirusprogram der pludselig opfanger virus på AO?
Vh Charlotte.

Leif Sommerdal

Ikke her.
Hvilket virussoftware bruger du
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Charlotte Sørensen

Jeg bruger microsoft security essentials.
Jeg har lige forsøgt at hente java igen og den siger så også at java er en virus. Så jeg går ud fra at det er min computer der er ramt.  :(

Leif Sommerdal

Det tyder på at din computer er angrebet af noget udefinerligt.
Hvis du øsker hjælp må du sige til - men jeg kan ikke love noegt
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


John Nielsen

Hej Charlotte

Prøv at køre Stinger fra Mcafee, den er hurtig og plejer at kunne fjerne de aktuelle, hvis det altså er en virus.

Hilsen John Nielsen

Inger Huus

Hej John
kan Mcafee bruges sammen med antivirusprogrammer ?,jeg spørger fordi min søn ,får en meddelese om at hans computer er i fare for at bryde ned ,og at han skal rette fejl ,det er når han går på Face Book nogen gange kommer der en sur smiley , .
han kan ikke lukke dialogboksen ,jeg mener at have læst et sted at det er spam/virus

Hilsen Inger Huus

John Nielsen

Hej Inger

Ja, Stinger er en viruskiller, ikke et virus program.
Den opdateres løbende og er effektiv til at fjerne de aktuelle vira.
Den er ogå udmærket til at få afklaret om det skyldes en virus eller det er et defekt operativsystem.

Hilsen John Nielsen

Inger Huus

Hej John

Tak for oplysningen ,det vil jeg lade gå videre

Hilsen Inger

Charlotte Sørensen

Tak for hjælpen.

Min computer kører igen fejlfrit

Vh Charlotte

John Nielsen

Hej Charlotte

Hvad var problemet eller hvad hjalp ?

Hilsen John Nielsen

Charlotte Sørensen

Hej John,

Der blev ikke fundet virus, men til gengæld var der en masse fejl-opdateringer af windows. Hvordan det er sket ved jeg ikke, men nu har jeg i hvert fald fået ryddet hele min computer og geninstalleret alt :-)

Vh Charlotte