københavn magistrat 1949 ops. 41 0001 0600

Startet af Jeanette Brooks, 18 Jan 2013 - 18:29

Forrige emne - Næste emne

Jeanette Brooks

Hej

Jeg vil gerne vide om jeg ser rigtigt...
Står der ikke Viborggade 74  ved opholdssted?

Christian Nielsen Petersen og Sonja Agnethe Kristensen
borgerlig viet københavn magistrat 1949 ops. 41 0001 0600


Med venlig hilsen
Jeanette :-)

Mogens Pagh

Hej Jeanette.

Husk, at du har en del tråde, som ikke er færdiggjorte.

Bl.a to på side 4, en på side 6 og en på side 7.

Dem bør du nok lige kigge på.
Venlig hilsen
Mogens Pagh
Jyderup

Jeanette Brooks

Hej Mogens

1000 tak skal du have for at fortælle mig om de ufærdige tråde. Tror nok jeg har fået dem færdiggjort nu.

:-)
Med venlig hilsen
Jeanette :-)

Vivi Winther

Hej Jeanette,  ??? du sidder upåvirket og ligger mange data ud om Petersen familien jeg håber og ønsker da nogle om ikke alle lever i bedste velgående, kan det ikke lade sig gøre at spørge dem? Det er jo ikke tilladt at skrive om nulevende her i forum, med respekt for vor familie ønsker jeg dig en god weekend.

Mvh

Vivi

"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"

Jeanette Brooks

Hej Vivi og jer andre

1. Hvordan kan du lige fortælle hvordan jeg sidder og har det?? Den bør du måske lige ændre til et spørgsmål og ikke en konklusion, eftersom du ikke kender mig!  Jeg kender ikke de folk jeg søger, jeg søger bare min slægt og vil finde ud af om de er i live og-/eller hvor jeg stammer fra.
Hvis jeg viste om de alle var i live ville jeg jo nok ikke sidde her!!

2. Denne tråd går på om jeg har læst rigtig om der står Viborggade. De personer som jeg nævner i denne tråd er begge døde og borte!!!

3. Jeg har mange tråde om Petersen. Fordi der faktisk er mange personer i Petersens familie og der er mange spørgsmål.
Jeg troede faktisk at dette forum var til for os der ledte efter familie og kunne få/give hjælp til andre.
Skal jeg slå op i den samme tråd HVER gang jeg skal be om hjælp eller det ok at jeg starter en ny tråd?

Synes ikke rigtig at jeg har gjort nogen noget ondt i mine spørgsmål.
Og jeg synes dette forum er en god idé.

Så er der ufærdige tråde og ej tilladt at skrive om nulevende...
En tråd er færdig når folk har hjulpet...? jeg skriver enten: "på forhånd tak" eller "tak" efter. (Hvis den er glemt så underskylder jeg)
Er en tråd så færdig??

Nulevende... Hallo jeg søger folk jeg ikke kender så jeg har jo ikke en chance for at vide om de er i live FØR jeg finder dem, og ønsker bare at finde hvor de er født (Når vi snakker om Petersen).
Hvis det står i en kirkebøg som er til offentlig brug på nettet kan det vel ikke være SÅ forbudt at skrive om dem!


Hvis jeg har misforstået noget så fortæl.

Rigtig god lørdag :-)

Med venlig hilsen
Jeanette :-)

Vivi Winther

Kære Jeanette, jeg ville kun gøre dig opmærksom på reglerne herinde, ønsker ikke den form for dialog du ønsker, med dette indlæg.

Med respekt for andre mennesker, familien og privatlivet, samt lovgivningen stopper jeg her og ønsker dig held og lykke.

Mvh

Vivi
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"

Jeanette Brooks

#6
Hej Vivi

Du har helt ret!!!



Jeg vil rigtig have slettet mine tråde, nogen der ved hvor jeg skal henvende mig?!?!?!


Med venlig hilsen
Jeanette :-)

Jeanette Brooks

Citat fra: Jeanette Petersen Dato 19 Jan 2013 - 17:59
Hej Vivi

Du har helt ret!!!



Jeg vil rigtig have slettet mine tråde, nogen der ved hvor jeg skal henvende mig?!?!?!




Jeg har skrevet til Slægt og Data og bedt om at denne tråd bliver slettet!
Med venlig hilsen
Jeanette :-)