Hvor dør Hans Kristian Andersen?

Startet af Rose Marie Spooner, 22 Apr 2013 - 00:36

Forrige emne - Næste emne

Rose Marie Spooner

Han er født 7.6.1888 Rynkeby sogn Fyn.
Bliver gift 21.11.1918 med Barbara Cathrine og får 4 børn og hun dør 21.11.1918.
I emnesøgning af 3.2 og 11.2 har jeg fået oplysninger om de 4 børn og ved sønnen Harrys konfirmation, står at faderen er død 1929, men ikke hvor?
Vil være meget taknemmelig for hjælp, idet jeg efter gennemgang af alle kirkebøger på Samsø og Fyn
ikke har været i stand til at finde, hvor han er død.
På forhånd tak for hjælp.
Med venlig hilsen
Rose Marie Spooner

Peder Blommegård

Hej Rose Marie.
Vielsesdag og dødsdag er ens. Det kan vist ikke passe?

Venlig hilsen
Peder Blommegård

Hans Poulsen


Hej Rose Marie

"Bliver gift 21.11.1918 med Barbara Cathrine og får 4 børn og hun dør 21.11.1918".

- Død på vielsesdagen efter en firlingefødsel?

- Prøv at gå alle personerne omhyggeligt igennem og registrer alt, hvad du kan registrere:

Fødsler, faddere, konfirmationer, vielser, forlovere, de fire børns børns faddere, dødsfald, begravelser, folketællinger etc. og notér alle opslagsnumrene, da du nemt kan få brug for dem senere.

Det er muligt, at du kommer vidt omkring i Danmark og ikke blot på Fyn og Samsø.

Flere af personerne kan have slået sig ned i Døllefjellemusse, Aarhus eller en anden af Aalborgs sydlige forstæder, på Læsø eller i Harboøre.

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Rose Marie Spooner

#3
Tak for de indkomne svar.
Beklager den forkerte dato for giftemål, som er den 10.12.1911.
Børnene er ved hjælp fra Inger Toudal 03.02.2013 fundet hos forskellige familier, som ikke er deres familie.
Siden da har jeg været igennem utallige kirkebøger rundt om i hele landet, måske ikke lige de foreslåede, så jeg leder videre.
Mvh
Rose Marie Spooner