Medlem, men får beskeden "Utilstrækkelige rettigheder"

Startet af Christian Konstmann Autzen, 10 Okt 2010 - 11:16

Forrige emne - Næste emne

Christian Konstmann Autzen

Under "Andet" har jeg prøvet at komme ind på "Links" - men får beskeden "Utilstrækkelige rettigheder".

Det samme gør sig gældende, da jeg vil gå ind og se "Dis-Faddere".

* Gør jeg noget forkert ?

* Er der forskel på medlemmer - A hhv. B medlemmer ?

* Et der fejl på siden ?

Jeg er nyt medlem - fra 4. oktober 2010, så spørgsmålet kunne også være, at der ikke er sket fuld opdatering af mit medlemskab i hele den nye hjemmesides systemopsætning.

Hilsen
Christian

Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Morten Hovedskov Nielsen

Det er helt klart en fejl.

Smid en mail til webmaster så er jeg sikker på at hun retter det, så hurtigt hun kan.

Der er ikke A og B medlemmer, så når du er medlem, kan du se alle de sider som er publiceret.

Med venlig hilsen

Morten Hovedskov Nielsen
5690 Tommerup

yvonne bente værnskjold

Hej

Jeg ved, at der arbejdes på sagen, idet det er samme besked jeg får, når jeg prøver at komme i onlinebutikken

Thomas Kryhlmand

Jeg har hidtil syntes, det var spændende at opsøge tydnings-forummet. Måske var der noget man kunne hjælpe med.
Det var der faktisk af og til, Men det er slut nu.
Jeg mødes konsekvent af denne besked:
Advarsel!
Emnet eller boardet du leder efter, ser ud til at mangle eller er uden for dine tilladelser.
Venligst log på herunder eller registrer en konto hos DIS forum. 
Log på
Brugernavn: 
Kodeord: 
Minutter at være logget på: 
Vær altid logget på: 
 
Fejlen ligger sikkert hos mig. Altså har en gammel mand midt i halvfjerdserne lidt for svært ved at gebærde sig i IT-universet. Jeg har i hvert fald.
Suuuurt :-\


Thomas Kryhlmand
tk@svenet.dk

Tina Sørensen

Hej Thomas

Webmaster eller en anden edb kyndig er sikkert klar til at hjælpe dig.
Jeg fik hjælp til at logge ind:)

Mette Fløjborg

Kære alle!
Ole og Christians problem er fejlmeldt. I logge ind korrekt, men får ikke lov at se det I skal kunne se.
Thomas har både et brugernavn som 'medlem' og 'bruger'. Jeg skriver til dig direkte, Thomas, det er nemlig kun brugernavnet som 'medlem', der giver dig adgang til de rigtige sider.
Venlig hilsen
Mette Fløjborg
www.flojborg.dk