Søger døtre af Tv-journalist Flemming Madsen og Cynthea Bebs Madsen født Møller

Startet af Elsebeth Vienberg, 26 Nov 2012 - 17:57

Forrige emne - Næste emne

Elsebeth Vienberg

Hej på forum

Flemming Madsen er født 18/02-1912 på Nørrebro. Død 23/01-1997 så vidt vides på Vesterbro, og begravet et ukendt sted. Jeg har alle data for Flemming Madsen, da han er min faders fætter, dog undtaget hvor han er begravet, da ingen ved noget om det. Ingen ved heller ikke rigtigt hvordan han endte sine dage.

Han gifter sig 1.gang med Lilly Enevoldsen i Esbjerg år 1936. De får en søn Preben Madsen født 21/09-1937 på Frederiksberg, men bliver døbt i Esbjerg 25/12-1937. Jeg har ikke fundet yderligere data på Preben Madsen. Hvis nogen på forum skulle vide noget om Preben Madsen, er jeg meget interesseret. Jeg har fundet de fleste data for Lilly Enevoldsen og hendes slægt. Familien bor Dybendalsvej i Vanløse i 1937.

Han gifter sig 2. gang med fraskilte Cynthea Helen (Bebs) Nielsen født Møller. Borgerlig vielse i Rungsted 11/11-1944. Jeg har ikke adgang til borgerlige vielser, nogen har måske mulighed for at slå det op.
Hun er datter af hotelejer Henrik Møller født i Svendborg 23/12-1880 død 1965 og Helene Mary Sykes født 21/12-1885 London død 1967 Danmark. Familien har tilknytning til "Folkets Hus" Jagtvej 69 frem til 1921 iflg. Politiets registreblade. Hun har en broder Stanley Henrik Møller født i London 06/03-1910.

De skulle efter hvad nulevende familie ved, have fået to døtre sammen. Det er disse to døtre jeg leder efter. Jeg finder ikke Rungsted i Kirkebøgerne på AO, og har derfor ikke p.t. mulighed for at lede efter dem. Fødsler antageligt i perioden efter 1944. Forældrene Flemming Madsen og Cynthea Bebs bliver skilt i år 1969. De boede i perioden i Rungsted/Hørsholm. Cynthea Bebs Madsen er udmeldt af folkekirken i 1976. Jeg har naturligvis kigget i kirkebogen for Hørsholm fra 1944 og ti år frem, uden held. Der er også den mulighed, at pigerne ikke er døbt, men blot navngivet og derfor ikke sådan lige kan findes.

Han gifter sig igen 3. gang 10/12-1969 men det uvedkommende søgningen af hans to døtre.

Såfremt nogen har oplysninger om Flemming Madsen er det meget velkomment.

Mvh
Elsebeth Vienberg
Med venlig hilsen
Elsebeth Vienberg
DIS medlem 4523
DIS Sverige 16408

Martin Henriksen


Politiken den 24. januar 1997 bragte en dødsannonce.
Ifølge den ville bisættelsen foregå i stilhed og hans
hvilested blive den anonyme plæne, Humlebæk Kirkegård.
Med venlig hilsen
Martin Henriksen
Albertslund

www.h58.dk
Gamle love og beskrivelser.

Elsebeth Vienberg

hej

Tusinde tak, det var en virkelig dejlig oplysning.

Mvh
Elsebeth
Med venlig hilsen
Elsebeth Vienberg
DIS medlem 4523
DIS Sverige 16408

Gitte Johansen

Rungsted sogn blev først udskilt fra Hørsholm sogn 1971.


Så du skal kigge i Hørsholm, men husk, at her efterlyser man ikke personer, der er i live.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Elsebeth Vienberg

Tak for svar.

Jeg er helt bevidst om, at at data for levende personer ikke må angives. Min intention var, at få hint og råd - og både Flemming Madsen og Cynthea Bebs er døde.

Tak Elsebeth Vienberg :)
Med venlig hilsen
Elsebeth Vienberg
DIS medlem 4523
DIS Sverige 16408

Morten Clausen

Hej
Begge døtre døde før Flemming. Jeg har ingen detaljer og det er lige tæt nok på vore dage.
Den yngstes mand lever stadig.
Venlig hilsen
Morten

Elsebeth Vienberg

 ;) Hej Morten

Tak for information, sørgeligt at de begge er døde før Flemming Madsen, som jo døde i 1997.
Såfremt du har lyst til at afgive data for eventuelt død er du velkommen til at kontakte mig på min personlige mail, som du finder under medlemsinfo.

Mvh
Elsebeth Vienberg
Med venlig hilsen
Elsebeth Vienberg
DIS medlem 4523
DIS Sverige 16408