TMG og CD undervisning

Startet af Erik Jensen, 22 Okt 2012 - 17:48

Forrige emne - Næste emne

Erik Jensen

Til alle TMG brugere.
For et par dage siden tog jeg konsekvensen af min manglende viden i brug af TMG og bestilte derfor en undervisningscd fra USA. Cd'en hedder Advanced og indeholder blandt andet: Custom toolbar, Report focus options, Designing report filters, Advanced report options, Indexes and other publications tools, Output file formats og Watermarks.
Nu ser jeg den igennem i denne uge og såfremt der er andre TMG brugere her, der kan have glæde af at se den, låner jeg den gerne ud.
Jeg forestiller mig, at hvis der er flere, der ønsker at se den, sker det ved, at jeg sender den af sted til første person på listen, som derefter har den i ca. 1 uges tid til gennemsyn, hvorefter han/hun sender den videre til næste på listen, indtil den engang havner hos mig igen.
Har dette interesse?
Hilsen Erik

Erik Jensen

Ps:
Jeg er - med rette - blevet gjort opmærksom på, at jeg med mit tilbud, muligvis kommer til at bryde de copyright rettigheder som TGM har på ovennævnte cd produkt, hvilket selvfølgelig IKKE var meningen.
Det er derfor med beklagelse, at jeg bliver nødt til at trække mit tilbud tilbage. Skulle der være nogen af jer, der evt. har kommentarer til dette, er I velkommen til at skrive til mig på min private e-mail.
Hilsen Erik


Christian Grøndberg

Hej Erik,

Jeg kan ikke se problemet i at låne CD'en ud, sålænge den ikke kopieres, og sålænge du sletter eventuelle programmer, som er installeret fra CD'en på din computer.

Alternativt kan den sælges videre, når du ikke har brug for den mere. I så fald er det nok ikke i dette forum, at du skal udbyde CD'en til salg, da det sandsynligvis ikke er tilladt ifølge spillereglerne her.

Med venlig hilsen
Christian

Erik Jensen

Hej Christian.
Tak for dit svar og du har sikkert ret, men....  :)
Cd'eren installerer nu ingen programmer på computeren, da den udelukkende kører som en videofilm.
Hilsen Erik