Svend Ingvar Nielsen

Startet af Jesper Morsö, 24 Okt 2012 - 18:45

Forrige emne - Næste emne

Jesper Morsö

Forespørgsels på en Svend Ingvar Nielsen født ved i omkring Stevns Ca., 1918-1923 blev borgerlig viet i 1944 i store Hedninge i 1944. Sener flyttet til Fem Høj ved Gerlev. 

Hans Poulsen



Hej Jesper

Det er en tynd kop te, du skænker op.

- Hvad er dit spørgsmål?
- Hvor har du selv søgt?

Prøv at udbygge dit indlæg og kom tilbage, hvis du under den proces går i stå.

Læs 10, 20, 30, 40, 50 tråde i Aneefterlysning og se, hvordan flertallet griber deres forskning og spørgsmål an.

Du må ikke forvente, at der sidder en hær af højtlønnede DIS-medarbejdere, der påtager sig at slægtsforske for andre.

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Jesper Skov

Der er en Svend Ingvar Nielsen født 27. oktober 1920 i Skovhuse, Skibbinge (Skibinge, Bårse, Præstø 1906-1923 opslag 55) - er det ham?


Med venlig hilsen

Jesper Skov

Jesper Morsö

Citat fra: Jesper Skov Dato 24 Okt 2012 - 19:38
Der er en Svend Ingvar Nielsen født 27. oktober 1920 i Skovhuse, Skibbinge (Skibinge, Bårse, Præstø 1906-1923 opslag 55) - er det ham?


Med venlig hilsen

Jesper Skov

Hej Jesper

Ja det er det og mange  tak for hjælpen herfra.

Jesper Morsö  :)

Jesper Morsö

Citat fra: Hans Poulsen Dato 24 Okt 2012 - 19:01


Hej Jesper

Det er en tynd kop te, du skænker op.

- Hvad er dit spørgsmål?
- Hvor har du selv søgt?

Prøv at udbygge dit indlæg og kom tilbage, hvis du under den proces går i stå.

Læs 10, 20, 30, 40, 50 tråde i Aneefterlysning og se, hvordan flertallet griber deres forskning og spørgsmål an.

Du må ikke forvente, at der sidder en hær af højtlønnede DIS-medarbejdere, der påtager sig at slægtsforske for andre.

Venlig hilsen
Hans


Hej Hans. !
Kunstig nok var der sådanset ikke noget problem, med det jeg havde oplyst, der var da en der åbenbart ikke havde et problem med at finde noget, på Svend med de oplysninger, og desuden skulle jeg også passe på da Svend kone stadig er i live.
Om det så var en tynd kop te, at jeg skænker op, måske men spørgsmålet blev besvaret.
Men tak for dit svar og skal nok huske næste gang at formuler mig på en anden måde, så alle kan forstå det.

M.v.h.
Jesper.

Hans Poulsen



Hej Jesper

Dejligt at høre, at du fik det svar, som du gerne ville have. Jesper Skov går ingen forgæves til.

Præcist som hver fugl synger med sit næb, udtrykker vi slægtsforskere os forskelligt - og gudskelov for det, for ellers blev det hele et nummer for kedeligt.

Hvis jeg en anden gang kan se, at jeg muligvis har et svar på et af dine spørgsmål, kan du være sikker på, at jeg med glæde sender dig det.

Hav en god dag!

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Jesper Morsö

Citat fra: Hans Poulsen Dato 25 Okt 2012 - 11:34


Hej Jesper

Dejligt at høre, at du fik det svar, som du gerne ville have. Jesper Skov går ingen forgæves til.

Præcist som hver fugl synger med sit næb, udtrykker vi slægtsforskere os forskelligt - og gudskelov for det, for ellers blev det hele et nummer for kedeligt.

Hvis jeg en anden gang kan se, at jeg muligvis har et svar på et af dine spørgsmål, kan du være sikker på, at jeg med glæde sender dig det.

Hav en god dag!

Venlig hilsen
Hans


;)