Slægter fra www.ADELBY.COM (Flensburg) ad.Helmut Martensen. Vi er mange der

Startet af Lise Østerberg Bahr, 09 Okt 2012 - 14:28

Forrige emne - Næste emne

Lise Østerberg Bahr

Til slægtsforskere her på sitet, der laver slægtsbøger m.flere.


Vi er RIGTIG mange i DK der har slægt via denne hjemmeside - området GRÆNSEEGNEN omkring Tønder / Jarup / Højer / Åbenrå m.m.

Man går ind via weiter zu den Daten in das Kleine Kirchspiel Adelby !!

Der er alfabetisk rækkefølge i navnene. Men også kort over området m.v.

Jeg modtager med tak henvendelser fra f.eks. Schmidt slægt, der er beslægtet med medlemmer af BAHR slægten og dens mange medlemmer iog indgifte gennem tiden.

Med venlig hilsen
Lise Østerberg Bahr
ilha@sol.dk

Hanne Fachmann

Hej Lise.
Det er ikke nødvendigt at skrive din mail adr.
under dit indlæg. man trykker blot på dit navn i venstre side,
så står mail adr. der.
Hvis man får lyst at skrive til dig.

Pernille Amanda Kanto

Hej Hanne
Mailadressen står kun for betalende medlemmer, så det er helt fint, at hun skriver den :)

Inge Hedal

Hej Pernille
Det er ikke korrekt. Prøv at klikke på dit eget navn eller på kuverten under dit navn, så kommer din mail-adresse frem. Det gør den i hvert fald hos mig.
Mvh. Inge

Hanne Fachmann


Lise Østerberg Bahr

Hej.

Tak for info  Hanne.

Jeg er jo langtfra  den eneste der skriver min e-mail adresse under mit navn - har jeg gennem tiden kunnet observere.

Nå, men tilbage til emnet - jeg kan ikke - som kun bruger - se særlig manges mail, hvorfor jeg for længe længe siden, er begyndt at skrive til folk selv.

Man kan jo på internettet selv finde folks søgninger og i de fleste tilfælde, deres måske gamle e-mail adresser.

Der er jo derfor desværre mange jeg ikke har kunnet få fat på !

Med venlig hilsen
Lise Østerberg Bahr

Hanne Fachmann

Hej Lise.

Du skriver: Jeg er jo langtfra  den eneste der skriver min e-mail adresse under mit navn - har jeg gennem tiden kunnet observere.

Nu er du med til at afskaffe den uskik ;-)

Du skriver:  - jeg kan ikke - som kun bruger - se særlig manges mail, hvorfor jeg for længe længe siden, er begyndt at skrive til folk selv.

Hvad er det for e-mail du ikke kan se?
Du kan da se fuldkommen det samme som alle kan se.
Medlemmer såvel som bruger.

Du har blot ikke adgang til et par grupper, som har mere med foreningen at gøre.
Slægtforskningen foregår i alle de åbne grupper/forum-fora.

At man så som medlem får vores inspirende blad, er en god ting, med inspirende artikler og vejledninger.
Samt at hvis man er interesseret så er der mulighed for at få indflydelse på foreningen.

Lise Østerberg Bahr

Hej Hanne.


Nej når jeg f.eks. trykker på Hans Poulsens e-mail fordi jeg har en privat besked til ham, er hans e-mail skjult, og det er der jo mange der har - det indstiller man jo selv - ens eget valg. Man kan jo også skifte mellem at have den skjult og åben - alt efter hvad der er "oppe" på forum - og efter interesse i at kunne nås.

Håber det er svar nok.

Med venlig hilsen
Lise Østerberg Bahr

Hanne Fachmann

Nu har jeg brug en time på at undersøge hvad du skriver om.
Jeg kan ikke finde nogen indstilling som siger at nogen kan se min e-mail og andre kan ikke.
I stedet fandt jeg en oversigt over alverdens indlæg. som jeg har givet besyv med i.

Så det tog en hel del af tiden, at får rydet ud i de gamle ting og sager.

Jeg kan godt skrive til Hans Poulsen, hvis du ikke kan, så foreslår at du tager et skærm print og sender det til mig. På min e-mail. Så jeg kan se hvad det er du støder på.


Lise Østerberg Bahr

Hej Hanne.

Jeg benytter muligheden en anden dag, når jeg er på det pågældende område igen.

Det er vist sjældent Hans har spørgsmål, men hjælper jo gerne os andre.

Med venlig hilsen
Lise Østerberg Bahr

Lise Østerberg Bahr

Hej.

Ser lidt på dette - et  gammelt indlæg,  da Hanne Fachmann og jeg jo deler et af mine oldeforældreled-  husmand Niels Hansen, Græsted  - senere ser jeg, at det ser ud til at vi deler mere slægt. (men det er vi jo mange der gør).

Med venlig søndagshilsen
Lise Østerberg Bahr