Maren Kirstine Larsen, født Frederiksdatter, død?

Startet af Ella Damgaard, 03 Okt 2012 - 14:12

Forrige emne - Næste emne

Ella Damgaard

Jeg søger Maren Kirstine Larsen død hvor?

Hun er født i Vallensved 2. febr.1837 var gift med
Hans Larsen, smed i Fodby, født 6. november 1837 i fodby viet 28. marts 1866 i Vallensved
han dør i saltøby 20. februar 1908 og begraves i Vallensved.
Efter hans dødsfald flytter Maren til Næstved sammen med sit barnebarn, som er opfostret hos bedsteforældrene, i 1909.
Den . oktober 1911 bliver omtalte barnebarn Gerda Julie Larsen, konfirmeret i Næstved kirke.
Den 16. oktober 1913 flytter Maren til Skamby på Fyn hvor hun tager ophold hos en søn

Hans Oluf Larsen født 25. marts 1880 i Vallensved erhverv tømrer viet 1 december 1901 i Næstved med
Ane Cecilie Christensen født 16 marts 1872 husmoder og dameskrædderinde
de har 2 sønner ifølge forketælling i 1916 fra Skamby
Kristian Emil Larsen født 26 oktober 1902 har bliver konformeret i Skamby 1 oktober 1916
Kaj Fritz Bjørn Larsen født 1905

det er hvad jeg ved om denne familie hvor er de flyttet hen fra Skamby

Gerda Julie Larsen bliver viet til Karl Kristian Kristensen, født 9 december 1890 i Lime, Randers Amt
Han dør 16 juni 1933, 42 år gammel i Odense
Gerda Julie Kristensen, dør 31 juli 1974, 76 år gammel i Odense og i dette ægteskab var der ingen børn

Kan nogen hjælpe mig med Marens dødsfald vill jeg blive glad. Ella Damgaard

Søren Juul Mikkelsen

Hej Elle,

har du opslagsnumre til AO for FT 1916 i Skamby?

vh Søren

Ella Damgaard

Citat fra: Søren Juul Mikkelsen Dato 03 Okt 2012 - 16:16
Hej Elle,

har du opslagsnumre til AO for FT 1916 i Skamby?

vh Søren
[
/quote]

Hej Søren

Jeg har opslagsnumrene i Folketællingen i Skamby og det er for

Gerda Julie Larsen opslag 51 og hun boede i stensby 8

for familie Larsen er det opslag nr 71

men mit problem er hvor er de flyttet hen fra Skamby,jeg har brugt oceaner af tid for at finde Maren død og prøvet i de omkringliggende kirkesogne om hun var død der men uden resultat.

været på arkivet i Odense uden resultat, haft forbindelse med lokalarkivet også uden resultat, det er som om de er sunket i jorden, men jeg fortsætter min søgning, på et eller andettidspunktmå det vel give resultat.

hilsen Ella