Hvorfor siger mit FTMv16 at der er interne problemer med mere.

Startet af Marianne Roel Borch, 09 Sep 2012 - 12:33

Forrige emne - Næste emne

Marianne Roel Borch

1/Jeg har windows 7 og har sat FTM til det, er det forkert. Den er vist lavet i windows xp
Jeg har på nuværende tidspunkt 134.143 KB liggende på google Drev som Family fil også compact backup på det samme KB  og en TMP fil på det samme KB

Jeg vil gerne have dette overført til min hjemmeside men det vil den ikke   ???

Vil jeg miste alt hvis jeg sætter cden i og geninstalere den eller vil den komme i konflikt hvis jeg overfører det jeg har liggende.  ???
Har forsøgt at forklare mig på en forstålig måde,håber jeg
Vil lige sige at jeg havde meget svært ved at forstå instaleringen for et halvt år siden og fik på det tidspunkt mine ting over på Family Tree Bilder ??
Jeg har forsøgt nogle gange at få råd fra vekommende der har lavet den danske version men det har ikke været til megen hjælp for mig
Marianne    :)
Med Venlig Hilsen Marianne Roel Borch

Gustav Jørgensen

Hej Marianne
Prøv at google med: FTM koverter til win.7 jeg vil tro at du kan finde en løsning iblandt, kniber det med det englske, tyk på oversæt til dansk.
Mvh. Gustav

Marianne Roel Borch

Hej Gustav Jørgensen tak for dit svar :-)  jeg har kigget på google men det er lige teknisk nok for mig. Håber at det kan skrives i et sprog som jeg vil kunne forstå. For at sige det lige ud det skal nok skrives ud i pap før det går ind, for at være ærlig :-) :-)
Med Venlig Hilsen Marianne Roel Borch