Ancestry gratis til og med 3. september ....

Startet af Lissa Pedersen, 30 Aug 2012 - 01:01

Forrige emne - Næste emne

Lissa Pedersen

Fik lige en mail fra Ancestry, hvor der står, at der er gratis adgang fra nu og til og med 3. september:

"Discover your family FREE in our U.S. Census Collection (1790-1940)*
Every census record tells a story.

Discover yours for FREE this weekend as Ancestry.com opens all 713 million U.S. census records from 1790 to 1940. Learn where your ancestors were born, what they did for a living, how much they earned—even meet the girl (or guy) next door. All free through September 3rd.

Search for your relatives FREE

*Ends September 3rd at midnight ET"

Fandt lige dette et andet sted:

"Ancestry.com, the world's largest online family history resource, announced today that it will for the first time ever provide free access to its entire collection of more than 713 million U.S. Census records, spanning from 1790-1940. The free access period begins today (29.8.) and runs through the Labor Day holiday weekend, ending at midnight on September 3rd".

Hilsen Lissa

Hanne Fachmann

Gratis?
Jeg har login og søgt efter min forsvundne morbror.
Om det er han som jeg finder ved jeg ikke, fordi hvis jeg vil se  oplysningerne, så skal jeg bruge mit Marsterkort og hvad der så sker ved jeg ikke.
Jeg kan se min morfar og hans far, det er sikkert, men hvis oplysninger blot er svarende til det man finder hos mormonerne, ja så er det ikke noget, som jeg ikke kan slå op i kirkebogen.

Kan man så kalde det gratis?
Eller er der noget jeg har misforstået.


Jens Viliam Froulund Villumsen

Hej Hanne.

Det er "kun" folketællingerne, som er gratis.
Alle andre oplysninger er ikke omfattet af tilbuddet.
mvh. Jens
jens.villumsen@mail.tele.dk