Ane Marie Dorthea Kristensen (Rasmussen) og Peder Johan Kristensen

Startet af Carina Olsen, 08 Aug 2012 - 00:16

Forrige emne - Næste emne

Carina Olsen

Hejsa

Jeg har brug for hjælp til at finde mine tipoldeforældres dåbsattester. De har boet i Bromme på Kalundborgvej 117, og fik min oldemor Inger Kirstine Marie Olsen (Kristensen) d. 30. november 1906 i Nordrupvester. Jeg har ledt i folkefortællingen for 1911 i Nordrupvester, men har ikke kunne se dem.

På forhånd tak!

Vh. Carina Olsen

Vivi Winther

Hej Carina, lidt opslag til dig

Din oldemoder
Inger Kirstine Marie Kristensen f 30 november 1906
Far: Peder Johan Kristensen
Mor: Hustru Anne Dorthea Marie Rasmussen,af Nordrup, 27 år
1892-1906 Nordrupvester, Slagelse, Sorø opslag 101   - fadder ser ud til at være familie -

FT 1906 Sorø, Norupvester opslag 5 kan godt være dem alderen passer og han kalder sig Johan og hustruen Marie, men kan ikke finde deres søn født/døbt Rasmus Johan Christensen  ??? mit bedste bud

Mvh

Vivi

"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"

Gitte Johansen

#2
Hej Carina

De er viet i Bromme, 1892-1903, opslag 104.

Peter Johan er født i Munke Bjergby, 1865-1889, opslag 59.

Ane Marie er født i Bromme, 2. maj 1879, men den kan jeg ikke finde.


PS. Jeg har lige set under fejl og mangler, at Bromme 1851-1886 skal skannes om, der mangler sider.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Vivi Winther

Hej, med Gitte´s opslag er jeg sikker på det er dem du har ved FT 1906,

Til Gitte,  :) havde håbet det var et bud fra dig da kirkebogen pludseligt stoppede 1874 for mig, men ikke for modsat køn  ??? således har der jo været ført kirkebog i tidsrummet, endda en for kvinder og en for mænd, har du et bud på hvorfor?

Anne Marie´s far er Sognefoged og Gårdejer Rasmus Rasmussen som står fadder til Inger´s dåb, således bor han stadig i Bromme i 1906.

Mvh

Vivi
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"

Carina Olsen

Tusind tak for hjælpen!
Det er jeg glad for!

Vh. Carina

Mari-Ann Herløv

Hej Carina..

Har lige set at du også har denne tråd...

Ane Marie Dorthea og Peder Johan Kristensen er med i FT-1911 Nordrupvester - opsl. 15.
De står som Johan og Marie Christensen... Din Oldemor og hendes bror er også med.
Med venlig hilsen

Mari-Ann Herløv