Sergeant Alfred Healy, South Bank, Yorkshire, England

Startet af Peer Petersen, 23 Jul 2012 - 08:03

Forrige emne - Næste emne

Peer Petersen

Jeg søger hjælp til at finde efterlevende til Alfred Healy. Han var søn af Frederick og Rhoda Healy og gift med Rose Ellen Healy. De boede i South Bank i Yorkshire, England.
Han blev sammen med 6 andre skudt ned over Lillebælt i 1943 og det oplyses at han var 24 år, altså født omkring 1919.
Er der nogen der har anelser om hvorledes jeg kan finde evt. efterlevende? Det kunne jo være at han havde en søn eller datter???

Peer

Anne Mortensen

Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Peer Petersen


Eva Morfiadakis


Jag tror jag har funnit Rose Ellen. Hon var född 1919 i Middelsbrough. Flicknamn Lenaghan. Hon och Alfred gifte sig i Cleveland 1940. Jag tror inte det fanns några barn. Hon kan ha gift om sig 1947 och fått namnet Elliott,

Alfreds efternamn är Healey och han var född i Middelsbrough 1917. Hans mor hette Rhoda Alice Jordan som ogift. Alfred hade en bror Frederick f. 1913.

Uppgifter från Free bmd.

Eva M
Eva M

Eva Morfiadakis

HEALEY, ALFRED Sergeant 1130063 11/03/1943 24 Royal Air Force Volunteer Reserve United Kingdom Panel 152. RUNNYMEDE MEMORIAL

Det fetstilta numret är hans servicenummer.

http://www.cwgc.org/search-for-war-dead.aspx?cpage=1

Eva M
Eva M

Peer Petersen

Mange tak Eva for dit meget fine svar. Jeg søger efterlevende til de "airmen" der styrtede i havet i Lillebælt efter en luftkamp den 10. marts 1943.
De øvrige personer i flyet var Brian T. C. Smith, Gordon R. Black (Canadian Air Force), Robert H. Carr, Charles H. D. Cook, Geoffrey S. Love og Charles V. Brown.
Vi vil i Fredericia rejse en mindesten over disse mænd og jeg søger evt. efterlevende til at deltage i afsløringen af mindestenen.

Peer