kender nogen Kurt Bromann Pedersen

Startet af Ole Bjørn Andersen, 08 Jul 2012 - 14:46

Forrige emne - Næste emne

Ole Bjørn Andersen

En kollega har spurgt om jeg kunne hjælpe med at finde subj. og det ville jeg selvfølgelig gerne og kom til at tænke på alle Jer  :)


Kurt Bromann (måske kun et n) Pedersen blev gift med Bente Knudsen den 11. november 1961 (hvor vides ikke) og skilt ca. 5 år senere. Kurt (og måske hans familie) skulle have haft en Esso tank i Århus omkring 1962-63, og den skulle ligge på hjørnet af Skovvangsvej og Grenåvej.
Efter familie historien er Kurt Bromann Pedersen måske død efter en arbejdsulykke på Lindøværftet...

Bente Knudsen, født 2. juni 1940 - og død 8. februar 1984 mere vides ikke.

Mon ikke en eller måske begge skulle komme fra Århus.


De blev forældre til i hvert fald en søn Niels, der er født 14. april 1962 i fødselsstiftelsen i Århus. Pgl. døbt i Christianskirken i Århus.

Jeg håber en kan hjælpe og ville være meget glad, hvis en ligefrem kendte til dødsårsag og sted samt hvor Kurt Bromann Pedersen ligger begravet.


mvh

Ole B Andersen


Else Skovbo Jensen

Hej
Det er en god idé at læse "sådan skriver du et godt indlæg" Nedenstående er citeret derfra. Om den søgte person er død ,er måske uvist, men hans søn er næppe. Altså må du slet ikke efterlyse dem her


Bemærk at oplysninger om nulevende personer (dvs. personer, født indenfor de sidste 100 år, hvis dødsåret ikke kendes) ikke må videregives på nettet og altså heller ikke her i Forum.
Hvis du har brug for et sådan opslag, så vær varsom og bed om svar i privat mail. Skulle sådanne oplysninger blive givet i et indlæg, vil det blive slettet.

Med venlig hilsen
Else


Du er jo ikke den eneste, der efterlyser endnu levende personer. Så I er mange, der burde læse teksten, før I skriver

Ole Bjørn Andersen

Hej Else

Tak for info, men Kurt Bromann Pedersen er død og skulle jo netop være afgået ved døden ved en arbejdsulykke som beskrevet, og forespørgslen er på vegne af hans søn Niels, som jeg indrømmet, ikke har beskrevet så det fremstår klart.


mvh

Ole B Andersen

Anne Mortensen

Kurt har levet i 1968 hvor vi fik CPR-nr.

Borgerservice
https://www.borger.dk/Sider/default.aspx

Har lavet sin hjemmeside om og jeg kan ikke finde det gamle link der oplyste om hvordan man kunne søge via CPR.nr.
Men sønnen kan gå til  nærmeste Borgerservice og få oplysninger.
Det koster ca. 58.-
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Ole Bjørn Andersen

hej Anne

Ja den mulighed har han jo.

Sønnen Niels bor i udlandet i dag, men det er jo bare en teknisk ting.

Jeg har fundet 3 Broman Pedersen'er i omegnen af Århus via Google, så mon ikke det hele løser sig.

Noget kunne jo tyde på at de pgl. formentlig er noget familie.

tak for hjælpen


mvh Ole