Kaj Oskar Andersen

Startet af J. Andersen, 26 Jun 2012 - 09:08

Forrige emne - Næste emne

J. Andersen

Hej alle sammen.

Jeg søger oplysninger om min oldefar Kaj Oskar Andersen, som er ft den 23/09-1916 i Skt. Johannes sogn. Som søn af Oskar Vilhelm Vennervald(Wennerwald) Andersen & Wilhelmine Marie Magdalene Larsen.

Det sidste jeg kan finde om ham er den 17 marts 1943, han bliver gift med min oldemor Kamma Elisabeth Bunckenburg. De fik 3 børn hvor af den ene var dødfødt, konen døde i August 1943 efter at hun havde født min farfar. Hvorefter at deres 2 børn overgik til Kaj's far og mor.

Jeg ved fra min farmor at min farfars far altså kaj skulle have giftet sig igen og have fået flere børn. men jeg ved ikke hvor jeg skal søge efter ham henne. Så søger oplysninger om ham efter 1943.

På forhånd tak :)

Anne Mortensen

Har du læst:

VIGTIGT: Sådan skriver du et godt indlæg. Husk navn, tid og sted!!

Bemærk at oplysninger om nulevende personer (dvs. personer, født indenfor de sidste 100 år, hvis dødsåret ikke kendes) ikke må videregives på nettet og altså heller ikke her i Forum.
Hvis du har brug for et sådan opslag, så vær varsom og bed om svar i privat mail. Skulle sådanne oplysninger blive givet i et indlæg, vil det blive slettet.
--------------------------

Læs her:

http://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php?action=post;topic=38857.0;num_replies=0

Oplysninger fra cpr om andre

Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Tine Wennerwald Andersen

Hej.

Faldt tilfældigvis over dit indlæg, og umiddelbart kunne ham du søger lyde MEGET som min farfar!
Han hed Kaj Oskar Wennerwald Andersen, og havde i alt 5 børn, hvoraf 2 af dem IKKE var med min farmor, men med en tidligere kone. Jeg ved at den ene var en datter ved navn Solveig og den anden var en søn, hvis navn jeg ikke lige husker.

Hvis dette kunne lyde korrekt er du meget velkommen til at kontakte mig på email: tine.wennerwald@hotmail.com

Kajs børn fra det efterfølgende ægteskab lever stadig alle sammen, hvoraf den ene er min far :)

Mange hilser,
Tine Wennerwald Andersen.

Tine Wennerwald Andersen

Solveig og Preben hed de.
Preben er navnet på sønnen som jeg før ikke kunne huske :)

Susanne Dam Christensen

Kaj Oskar Andersen var min onkel.