Johanne Michala wilhelmine Johansen, født 23.2.1868 Frederiksberg. Adresse søges

Startet af Vibeke Jespersen, 07 Jun 2012 - 12:17

Forrige emne - Næste emne

Vibeke Jespersen

Johanne Michala Wilhelmine Johansen, født 23.2.1868, døbt i Frederiksberg Kirke den 27.9.1868.
Konfirmeret 16.4.1882 i Classenske Boligers Kirke, bor med sine forældre Classenske Boliger C5, Frederiksberg.
Har forgæves ledt efter hende i politiets reg.blade.
Har hende i en FT 1880 hvor hun bor med søskende og forældre i Classenske Boliger...
Mvh
Vibeke

Gitte Johansen

Nu er jeg ikke helt klar over hvad du mener, men i ft1870 begynder de Classenske boliger i Godthåbsvej på opslag 61.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Anne Mortensen

Personer der bor på Frederiksberg kan ikke søges på Pol.reg. - det er kun personer der bor i Københavns kommune.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Vibeke Jespersen

Hvis jeg skal finde hende videre i Frederiksberg kommune....hvordan kommer jeg videre...
Mvh Vibeke

Bjarne Nielsen

Hej Vibeke

Må jeg anbefale dig at google "De Classenske Boliger". Her finder du flere historier om bebyggelsen, om hvornår den blev bygget, og hvornår den blev revet ned. Kirken bliver også lukket/fjernet, og 2 nye kirker i nærheden åbnes. I den forbindelse sker der en del omlægninger af sognene. Det kunne jo være at der her var noget at hente.

Men spørgsmål:  Bliver hun gift ?

Hvorfor mener du, at hun skal søges på Frederiksberg ? Hun kan jo være hvor som helst.

Men kom tilbage når du har set på spørgsmålene.

Venlig hilsen
Bjarne Nielsen