Ingolf Bodholt ca, 1955

Startet af Jess Per Hildebrandt-Eriksen, 01 Jun 2012 - 17:27

Forrige emne - Næste emne

Jess Per Hildebrandt-Eriksen

Er der nogen som kender til Ingolf Bodholt, som var murersvend, og boede i Haldrup ved Horsens omkring 1955 og en del år før.

Jeg efterlyser hans dødsdato og børnenes navne.

Med venlig hilsen

Jess

Thestrup-Bjørn

Hej Jess!

Kan ikke hjælpe; men vil lige huske læserne på, at vi her i DIS ikke må "behandle" hans eventuelle børn, da de velsagtens er i live i dag.

-

Øh - hvorfor har du egentlig sat din søgning under Metode og Teknik?

v.h. Thestrup-Bjørn, Sjælland
Medlem af DIS-Danmark siden 1994
Registreret bruger af Brother's Keeper siden 1998

Inge Hedal

Hej
Prøv at søge på krak.dk. Der er to nulevende personer med det navn, du efterlyser. Ring til en af dem.
Mvh. Inge

Jess Per Hildebrandt-Eriksen

Hej .

Tak for det.

Med venlig hilsen

Jess

Helle Borlund

Hej Jess

Du kan evt. prøve at kontakte Jørgen Bodholdt (er også medlem her), han har Ingolf Bodholt i sin database, dog uden dødsdato.

Venlig hilsen

Helle

Jess Per Hildebrandt-Eriksen

Hej Helle.

Mange tak for henvisningen.  Jeg har talt med ham i går, og han kender ikke noget til Ingolf fra Haldrup. Nu har jeg e-mailet til de tre Bodholter der er i Horsens, Haldrup er tæt på Horsens.

Årsagen til min efterlysning er, at jeg har arbejdet sammen med Ingolf for mange år siden. I den forbindelse forærede han mig nogle oliemalerier, af hans egen pruduktion, dem vi jeg nu  levere tilbage til hans børn.

Med venlig hilsen

Jess

Bettina Bendix Andresen

Hej Jess,
jeg kender en hel del Bodholt/Bodholdt'er. Prøv at søge på facebook, der er de.
Vh
Bettina

Vivi Winther

Hej Jes, arbejdede du for Ingolf  ;) ved du hvor mange børn han skulle have?? Se

1941-1951 Vær, Voer, Skanderborg opslag 65

Mvh

Vivi
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"

Jess Per Hildebrandt-Eriksen

Hej Bettina og Vivi.

For en time siden blev jeg ringet op af Ingolf,s søn Benny, så nu har jeg fundet det jeg søgte.
Oliemalerierne bliver sendt til Jylland, efter omkring 50 år i min besiddelse.  Ingolf,s kone lever i bedste velgående.

Mange tak for hjælpen allesammen.

Med venlig hilsen

Jess

Vivi Winther

Hej Jes  ;) det havde jeg fundet ud af at hun levede, men godt du har fået kontakt.

Mvh


Vivi
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"