My heritage online

Startet af Mogens Møller Nielsen, 24 Maj 2012 - 20:12

Forrige emne - Næste emne

Mogens Møller Nielsen

Hej!
Hvad skal jeg gøre for at kunne redigere my heritage online, jeg har fået en Mac, der går det ikke at køre My Heritage, jeg var ellers meget varm på Mac tree, men jeg er mere fortrolig med det andet, jeg sendte en mail på dansk til MH, men intet skete, skal jeg sende den på engelsk.
Venlig hilsen
Mogens
Med Venlig Hilsen
Mogens Møller Nielsen

Tom Christensen

Jeg mener man skal være PremiumPlus kunde for at få skriftligt support. Er du det, kan du godt skrive på dansk. Får du ikke svar så ryk, da der godt kan gå nogle dage inden de kommer ud af starthullerne.

Du kan også prøve at søge råd hos: http://www.ftb-forum.dk/
Det er gratis at oprette sig her.

Held og lykke med det.
Venlig hilsen
Tom Christensen

Ole Henrik Madsen

Er det ikke Family Tree Builder du mener, MyHeritage.com skulle ikke give problemmer på ikke mac da det afvikles i webbrowsen, for mac'ens vedkommende er det oftets Safari, men Firefox skulle også kører ganske udemærket.
Venlig Hilsen
Ole H Madsen
www.vends-herred.dk
Ole H Madsen
Melfar.dk - Mine egne aner og en del af deres efterkommerer.

Leif Sommerdal

Hvis du bruger Safari understøtter den ikke Adobe flash, som online siden er bygget over.

MH kan være længe om at svare, men forslaget om ftb-forum er godt. Henrik har direkte kontakt, hvis alt andet glipper
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Ole Henrik Madsen

Davs igen
Undskyld jeg havde lige glemt at apple havde vendt adobe flash ryggen, men har fundet den her side som fortæller hvordan man installerer flash på en mac http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/installation-problems-flash-player-mac.html.
Med Venlig Hilsen
Ole H Madsen
Ole H Madsen
Melfar.dk - Mine egne aner og en del af deres efterkommerer.

Mogens Møller Nielsen

Tak alle sammen,for mange forskellige tips, nu har jeg fået min side op at køre så jeg kan redigere online på MH,hellere det end at skulle lære sig et helt nyt program.Med hensyn til Adobe flash så ved jeg ikke, der var ingen problemer at redigere online i Safari.
Så nu skal der forskes ;D
Venlig hilsen
Mogens
Med Venlig Hilsen
Mogens Møller Nielsen