Holger Nielsen Bøgelund født 8 jan. 1900 Lemming sogn.

Startet af Evy Schmidt Poulsen , 20 Maj 2012 - 11:02

Forrige emne - Næste emne

Evy Schmidt Poulsen

Søger hjælp til at finde ud af hvor Holger Nielsen Bøgelund og hans datter Anna ?  -bliver af. Han er født 8 januar 1900 Lemming ,Hids , viborg amt .  opslag 27. Konfirmeret 19 april 1914  i  Serup kirke.  Datteren Anna ( hende kan jeg ikke finde ) får et uægte barn, en søn, med sin fætter ( Jens Børge Bøgelund Pedersen  født 19 matrs 1922 i sions sogn København) ca. 1939 hvem er denne søn ? Dette har i mange år været en familie hemmelighed. Mon nogen vil hjælpe mig med denne gåde.
Mange hilsner Evy

Thestrup-Bjørn

#1
Hej Evy!

Umiddelbart kan jeg ikke hjælpe - vil blot gøre dig opmærksom på, at vi her i DIS ikke må "behandle" personer, man ikke er 100% sikker på er døde.

Dem du nævner født 1922 og ca. 1939 kan jo sagtens være i live.


Jeg vil foreslå, at du går i dit eget Borgerservice og beder dem slå Jens op i deres cpr-register.
Ham har du jo fødselsdatoen på.

Det er muligt, at der på hans "side" i cpr-registret står noget om børn - om ikke andet, så skulle du gerne kunne få hans adresser. Og om han stadig er i live.

Det koster ca. 52 kr. (pr. personopslag).

---

Glemte lige.
Hvis Holger lever endnu i 1968 (og efter), er han også opført i cpr-registret, så ham kan du også få oplysninger om - igen ca. 52 kr.

Man behøver ikke at bevise, om man er i familie.
v.h. Thestrup-Bjørn, Sjælland
Medlem af DIS-Danmark siden 1994
Registreret bruger af Brother's Keeper siden 1998

Asger Berg

Hej Evy,

Ikke et svar, men et lille spor. Jens er stadig i Sions Sogn ved konfirmationen i 1936, Sions 1923-1943 AO opslag 247.

I øvrigt enig med Thestrup-Bjørn.

Mvh
Asger
Med venlig hilsen
Asger Berg

www.hillerødlokalhistoriskeforening.dk
Hillerød Lokalhistoriske Forening

Evy Schmidt Poulsen

Både Holger Bøgelund , datteren Anna og barnefaderen Jens Børgelund Madsen er døde.
Men alligevel tak for svar
M.v.h. Evy


Evy Schmidt Poulsen


Anne Mortensen

Hvor i Danmark føder Anna sin søn ?

Hvor er Anna født og ca. hvornår ?
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Evy Schmidt Poulsen

Ja det er det desværre det der er problemet, ??? ved familien bor i Lemming sogn hvor faderen Holger Bøgelund Madsen er født og konfir. men derefter kan jeg ikke finde ham, ved dog at fam. boede i omtalte område, til Anna  dør  , kender dersværre heller ikke hendes fødseldato, hendes omtalte søn ved jeg intet om.