Alfred Glasdam. født ?.

Startet af Bjarne Palm, 18 Maj 2012 - 07:53

Forrige emne - Næste emne

Bjarne Palm

Goddag.

Jeg søger hjælp til at finde Alfred Glasdam, det eneste jeg har kunne finde er at han er udlagt som barnefader ved Ellen Jensine Glasdam`s fødsel 08-02-1933. ( Svendborg, Svanninge 1910-1949 opslag 309 ) men hvor er han født ?, håber på at der eventuelt skulle være nogen der er stødt på ham.
Jeg søger også hjælp til at finde forældrene til Valborg Amalie Andreasen født 17-12-1910.
Ved hendes datters fødsel ( Ellen Jensine Glasdam ) d.08-02-1933 står der at hun er født i Svanninge d.17-12-1910, men jeg har ikke kunnet finde hende.
Håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

Mvh.   Bjarne.

Anne Mortensen

Ved Ellen's dåb er nævnt hvem Valborg har været gift med - har du fundet denne vielse og hvilken fødselsdato er nævnt der ?
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Bjarne Palm

Hej Anne.

Nej, jeg har desværre ikke kunne finde Valborg og Hans Christian Rasmussen`s vielse.

Mvh.   Bjarne.

Poul H. Jensen

Hej.
Alfred Christian Glasdam født i Horne, Svendborg amt 02 feb 1909 op 17 nr 4 1907 - 1920.
Det er tidsmæssigt muligt.
M v h
Poul Henning Jensen

Bjarne Palm

Hej Poul.

Mange tak for hjælpen.

Mvh.   Bjarne.

Helle Borlund

Hej Bjarne

Hvis det er Alfred Christian Glasdam ser det ud til han stadig er i Horne, da han iflg. en tantes testamente bor i Horne i 1950. Hans Oldefar er gårdfæster Niels Jørgensen Glasdam og han er den første jeg har fundet der bruger efternavnet Glasdam. Niels er født og begravet som Niels Jørgensen, men hans børn bliver døbt Glasdam (dog ikke den føste søn).

Venlig hilsen

Helle

Bjarne Palm

Hej Helle.

Mange tak for hjælpen.

Mvh.   Bjarne.