Inger Meta Johanne Jørgensen (født Poulsen)

Startet af Peter Brinch pedersen, 29 Apr 2012 - 12:52

Forrige emne - Næste emne

Peter Brinch pedersen

Jeg forsøger at finde min svigermors mor. Hun er sikkert født omkring 1904 - 1914. Har fået 3 børn i Københavns-området. Joan født d. 9. dec. 1944, Tove født 24 jul. 1948 og en søn ved navn Leonart fra 1940 - 1942. Kan ikke finde nogen af de nævnte. Har prøvet folketællinger, kirkebøger og politiets blade, men uden held. Håber der er nogen, som kan hjælpe mig videre.
På forhånd tak
Peter

Anne Mortensen

Check denne Inger:

http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=62570&searchname=polit_adv
----------------------

Prøv FT 1921 hvor hun stadig bor hjemme - har fået et kort da hun er blevet 14 år.
-----------------

Søgt med
inger me%%
po%%
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770


Peter Brinch pedersen

Mange tak for den store hjælp. Det hjalp mig godt på vej.
Men noget undrer mig. Familien boede i mange år i Hessensgade 29 (forhus) Kbh., men jeg kan ikke finde nogen af børnene i kirkebøgerne. Der står i en enkelt folketælling, at de er født i Sundby og i en anden Frederiksberg og resten bare Kbh. Det er oplyst at de er lutheranere og jeg kan sagtens finde forældrene i AO KB. Kan der være en årsag til at jeg ikke kan finde hende eller nogen af de andre børn i KB? Kan se hun er født tvilling, men ellers....
Hilsen Peter

Stina Kirkegaard Hansen

Jeg tror, Nathanels er et godt sted at søge. Her finder du fx både Paula Ida født (1903-1908, opslag 298) og konfirmeret (1914-1924, opslag 226).
Venlig hilsen
Stina

Stina Kirkegaard Hansen

Og ja, her finder du også Inger Metha, (1903-1908, opslag 374)
Venlig hilsen
Stina

[vedhæfting slettet af admin]