Louis født i Randers, men hvor ?

Startet af lis teilmann, 25 Mar 2012 - 17:42

Forrige emne - Næste emne

lis teilmann

Mon nogen kan hjælpe mig med at finde Louis Ovesen, født ( i henhold til politiets registerblade ) 17. juli

1886 i Randers, moderen er Ingeborg Ovesen. Moderen flyttede til hovedstaden i 1887. I Ft 1901 for

Knudsgade i Kbh kaldes han Rasmussen ( Ingeborg bor sammen med Søren Michael Rasmussen og har

da fået flere børn), men fra pålidelig kilde ved jeg, at han er født Ovesen, hvilket han også hed som

voksen.

Mvh Lis Teilmann.

Eva Dall

Hej Lis

I flg. dette registerblad:

http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=1732301&searchname=polit_simple

er han født d. 16. juni 1886.

Fødslen finde i Randers, Sankt Morten 1883-1887 opslag 147.

Hilsen
Eva


Bjarne Nielsen

Hej Lis

Knudsgade i København ligger på Vesterbro og hører under Skt. Matthæus sogn.

Louis Georg Ovesen bliver konfirmeret i Skt. Matthæus sogn den 7 . oktober 1900. Se opslag 41.

Bopælsadresse er anført som Knudsgade 62.

Som må du starte herfra.

Venlig hilsen
Bjarne Nielsen

lis teilmann

Tusind og mange tak for hjælpen, synes ellers jeg havde prøvet alt hvad jeg kunne komme på, dejligt at der findes nogen med en større viden end min.
MVh Lis.

Bjarne Nielsen

Hej Lis

Jeg har puslet lidt videre med Louis Ovesen. Jeg syntes at det lød lidt spændende, og som indfødt københavner burde jeg kunne finde noget mere.

Men nogle "bidder" har jeg da fundet.

Men send venligst en mail til: bn.musik@vip.cybercity.dk

Så kan vi korrespondere via private mail. Der er ingen grund til at belaste "Forum".
Hilsen
Bjarne Nielsen