Heinrich Johan Hartvig Westphal

Startet af V. Svejstrup, 11 Mar 2012 - 17:50

Forrige emne - Næste emne

V. Svejstrup

Pia Westphal: Du omtaler i et indlæg fra 2006 en ældre mand som er adopteret ind i familien. Det må næsten være Gerhards søn. Har du nogle oplysninger om bageren fra Schönebeck, Holsten ? Det er formentlig min tipoldefar.

V. Svejstrup

Andre er også velkomne med oplysninger om min 2xtipoldefar.

V. Svejstrup

Undskyld, det er altså min tipoldefar og ikke 2xtipoldefar.

Thestrup-Bjørn

Øh - vi kender jo intet til din tip, så du må komme med nogle flere oplysninger.

Fulde navn - fødseldato og -sted.

Viet hvor, hvornår med hvem osv
v.h. Thestrup-Bjørn, Sjælland
Medlem af DIS-Danmark siden 1994
Registreret bruger af Brother's Keeper siden 1998

V. Svejstrup

Nåh ja. Johan(n) Westphal, født omkring 1781. Gift med (Ane) Dor(o)thea Nielsdatter 17.5.1815 i Frederiks Tyske Kirke. Død 21.12.1819 kirkebogen St. Magleby. Tre børn: Henrik, Peter og Johan, som jeg har data på.

K. Thidemann

Citat fra: V. Svejstrup Dato 11 Mar 2012 - 20:39
Nåh ja. Johan(n) Westphal, født omkring 1781. Gift med (Ane) Dor(o)thea Nielsdatter 17.5.1815 i Frederiks Tyske Kirke. Død 21.12.1819 kirkebogen St. Magleby. Tre børn: Henrik, Peter og Johan, som jeg har data på.

Hvad med opslagsnumre og m.m.
mvh K.Thidemann 9000

V. Svejstrup

Frederiks Tyske Kirke 1814-1874, opslag 8, pag. 3, no. 7/3

Irene Merete Hansen

Pia Westphal er ikke mere medlem her. Vil du i kontakt med hende må du på facebook i Dansk genealogi.
Hilsen Irene Hansen.

V. Svejstrup

Siden i går har jeg fundet ud af, at han hedder Johan - men også Philip - Westphal jf. Skifteprotokollen, Generalregister 1818-1819 København, opslag 302. Han står som conditor. Endvidere henvises til; B5 pag. 486. Hvor finder jeg mon det ?