Niels Peter Jønsby Nielsen, København

Startet af Anni Rindahl Pedersen, 11 Feb 2012 - 20:08

Forrige emne - Næste emne

Anni Rindahl Pedersen

Hej. Jeg har før fået hjælp her så jeg prøver igen. Jens Peter Jønsby Nielsen er født i Ketrup sogn den 12. maj 1861, kommer til København i 1881. Iflg. Folketælling  i 1921 er han gift med Ane Nielsen og bor i Koldinggade, Ane er født den 7. juni 1850 ved ikke hvad for et sogn, leder nu efter evt børn, hvornår der er gift og hvor de dør. På forhånd tak.
Med venlig hilsen Anni
Med Venlig hilsen
Anni Rindahl Pedersen

Anne Mortensen

i 1921 er han gift med Ane Nielsen og bor i Koldinggade,

Oplys gadenr. eller opslagsnr. på FT 1921
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Stina Kirkegaard Hansen

Jeg går ud fra, at du kender til dette registerblad, men vedlægger det, så alle kan se det.

http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=2211642&searchname=polit_simple

Tilsyneladende kunne Smørumovre være et godt sted at lede efter Anes fødsel.
Venlig hilsen
Stina

Anni Rindahl Pedersen

Hej Tak for hjælpen er dog stadigvæk ikke kommet nærmer, Hilsen Anni
Med Venlig hilsen
Anni Rindahl Pedersen


Mette R Francke

#5
Hei

Niels og Ane er trolig gift mellom ft 1901 og 1906.

Ane i ft 1901 Vandkunsten 18.
Her bor hun sammen med stesønnen , Jens Jan Robert Hansen.

Jens Jan Robert
http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=2189638&searchname=polit_simple


Niels og Ane i ft 1906 Horsensgade oppslag 47.
Her bor også stesønnen Jens Jan Robert.

Niels og Ane ft 1911 Koldinggade oppslag 18.

Ifølge Niels og Jens sitt blade bor de pr 1/11 1901 i Vejlesgade 12 , kjelleren.

Så hvis man finner vielsen mellom Niels og Ane , kan man kanskje finne opplysninger om hennes foreldre.

Mette
Mette R Francke

Anni Rindahl Pedersen

 :)Kære alle venner. Tusind tak for jeres hjælp, jeg er kommet længere men desvære har jeg endnu ikke fundet hvor Ane er født også selvom hun står som at hun er født i smørumover kan jeg ikke finde hendes dåb ej heller kan jeg ikke finde ud af hvor og hvornår Ane og Niels Peter Jønsby Nielsen er blevet gift, kan godt se at det må være efter 1892 og inden 1901, men der er godt nok mange sogne man skal igennem, men det var dejligt at man fandt en søn til Ane for det var faktisk det jeg ledte efter. Med venlig hils Anni
Med Venlig hilsen
Anni Rindahl Pedersen