"Lokalkendt" i Viborg?

Startet af ingrid hvidberg, 28 Jan 2012 - 17:59

Forrige emne - Næste emne

ingrid hvidberg

Hej.
Mon der er en der kender lidt til Viborg? Jeg har en konfirmand i 1894, Viborg Domsogn, som bor på Excerserpladsen 365. Men jeg kan ikke finde gaden i folketællingerne hverken 1890 eller 1901? Jeg er på jagt efter familien. Moderen hedder Christine Christensen (eller med K) og datteren Sophie Margrethe Dybdahl. Måske er mor gift igen og måske er der en lillebror, Harald Kristian Dybdahl og storebror Carl Ingvard Dybdahl.
I håb om hjælp
mvh ingrid

Gitte Johansen

Nu er jeg ikke kendt i Viborg, men kig i 1890 på arbejderboligen Exercerpladsen.

Der er Dybdahl familien.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

I 1901 er det Lille Sct. Pedersstræde, opslag 81, iflg. matr. nr., men da bor de der ikke.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

ingrid hvidberg

Hej Gitte. Har fundet ud af problemet! Der må have været kuk på nettet, da jeg kiggede på FT. Nu er der pludselig mange flere gader i Viborg :) Takker for kigget
mvh ingrid

Kirsten Dybdahl

Cheistine Christensen er min oldemor, du kan kontakte mig om der er noget du gerne vil vide noget om. vh. Kirsten Dybdahl.

Kirsten Dybdahl

Christine Christensen giftede sig igen den 28 jan. 1898 med Christen Jeppesen efter han død en 27 marts 1923 flyttede Christine til sin datter Sofie Margrethe i Struer.