Efterlyser efterkommere af Mary Kathrine Nielsen gift Larsen

Startet af Gitte Larsen, 10 Jan 2012 - 17:34

Forrige emne - Næste emne

Gitte Larsen

Hej

Jeg søger efterkommere af Mary Kathrine Nielsen. Hun er født på Endelave den 8. februar 1913. Jeg ved at hun blev gift med  Alfred Larsen. De flyttede til Fyn.

Mvh.

Gitte Larsen

Grethe Wiig

Hej Gitte.
Jeg heder Grethe Wiig er født Larsen og er efterkommer efter Mary Kathrine Larsen og Alfred Larsen, min mor er født Endelave, vi var 10 børn hvor vi kun er to tilbage, jeg er født i 49. Vil gerne høre hvor i slægten du befinder dig.
Venlig Hilsen
Grethe Wiig.

Gitte Larsen

Hej Grethe

Jeg er i familie med Mary Kathrine Nielsen broder Laurits Marinus Nielsen. Han fik 5 børn, hvoraf 4 lever. Den yngste er min mor Hanne Nielsen gift Larsen er født 1944. Jeg er den ældste datter født 1962.

Venlig Hilsen

Gitte

Grethe Wiig

Hej Gitte.
Sender dig min mail det er nemmer, humlebi49@hotmail.com , vil da gerne vide noget mere om dig.
Har en liste over min mors søskende, der var Valborg,Anne, Aksel, Metha.Kan ikke finde Laurits
Skriv til mig jeg er også på Facebook,er nem at finde da jeg har det sjælden efternavn,venter på at høre fra dig.
Venlig Hilsen
Grethe Wiig.

Werner Nielsen Wittekind

Hej Gitte og Grethe
Kontakt mig på werner@wittekind.dk.
Jeg interesserer mig for alle efterkommere til Endelavitter og kan sende en Word-fil med oplysninger fra min database.
Hilsen
Werner
Werner Nielsen Wittekind
werner@wittekind.dk
Endelave, Slesvig og Aabenraa