Ruth Hanghøj Baggesen

Startet af Jørgen Wiberg, 29 Dec 2011 - 22:19

Forrige emne - Næste emne

Jørgen Wiberg

Ruth Hanghøj Baggesen født 14 November 1922 på Rigshospitalet København. Død 12 November 2010 i Ugilt Sogn, Vennebjerg Herred, Hjørring Amt
Hun er bortadopteret straks fra fødslen til Hjalmer Baggesen og Mariane Kirstine Hanghøj i Vester Brønderslev Sogn, Børglum Herred, Hjørring Amt hvor dåben er indført.
Da Rigshospitalet 1922 ikke er på SA søger jeg denne indførsel...
Er der nogen som kan hjælpe

Mvh

Jørgen Wiberg

Vivi Winther

Hej Jørgen Vester Brønderslev findes ikke længere end til 1866 på nettet, hvor har du dit opslag fra??
Du er da lige ramt af et opslag på Rigshospitalet der ikke eksister, en kirkebog i Brønderslev der ikke er der, hvor uheldig kan man være??  :) Har du hendes konfirmation??


Mvh Vivi
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"

Mette R Francke

Hei

Vivi : Dåpen finner du Hjørring- Børglum-Brønderslev Købstad 1919-1923 oppslag .

Mette
Mette R Francke

Jørgen Wiberg

Ja det er korrekt Vivi, det hedder nu alligevel Vester Brønderslev under Brønderslev Købstad..
Den indførsels har jeg... det er bare den som mangler på Rigshospitalet, hvor hun er født... den kunne måske fortælle mere om hendes biologiske mor....
Det lidt specielle er også, at hun senere får tre søskende som ikke er adopteret...
Familien har ikke vidst noget før efter hendes og hendes mands død

Mvh
Jørgen

Vibeke Weilby Bach

Hej

Under hjælp til opslag på arkiver, tilbydes opslag i kirkebøger, på landarkivet i København af Bente Lindhart, står i det blå feldt.
Prøv evt. der.

Hilsen Vibeke

Vivi Winther

Hej Tak for hjælpen til min nysgerrighed  ;), undre mig over der ikke er noteret noget med adoptionsbevillingen ved dåben  ??? Sådan en burde der jo være, eller hvad??

For at få hjælp til opslag skal man være medlem,  ;) måske en god grund til at blive det Bente Lindhardt er super.

Mvh

Vivi
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"

Jytte Rauh


Hej Jørgen Wiberg!

Jeg har noteret Ruth Hanghøj Baggesen i mín slægt med følgende:

Hun var født på Rigshospitalet af en ung ugift pige på 17 år, som havde J.nr. 20/405 - 1536A. - Ruth havde nr. 1485A, og Hjalmar og Mariane Kirstine Baggesen er anført som adoptivforældre.

- Desværre har jeg ikke noteret hendes mors navn. - Jeg tror, denne kirkebog tidligere har været lagt ud, men er sikkert trukket tilbage i forbindelse med tjek af CPR-numre, så der er håb om, at den vender tilbage på AO. 

Kan det hjælpe dig videre?

Ved du, hvornår hendes mand, Alfred Mathiesen døde - og havde de børn? Du må gerne svare privat.

Mvh
Jytte Rauh