Anny .... Winding-Nielsen fódt den 24.2.1907 i Odense?

Startet af Sonia Pedersen, 14 Dec 2011 - 18:15

Forrige emne - Næste emne

Sonia Pedersen

Jeg vil gerne bede om hjaelp til at finde Anny ....flere navne som jeg ikke kender....Winding-Nielsen's fódsel i Odense amt. Hun er fódt den 24.2.1907, muligvis hed hendes fader Emil.
Hun rejste til Argentina med skibet Monte Sarmiento, fra Hamburg, og naaede frem den 2.4.1927 til Buenos Aires.
Jeg har fundet nogle Winding i FT i Odense, men jeg kender ikke Herred og sogn, og dem der kommer frem er Pharmacists eller Dr, praest, mm...
Stammer mon Winding fra Windinge..?
Tak igen for enhver hjaelp!
Anny stiftede familie med Jens Sórensen Örnebjerghus (se venligst mit forrige indlaeg), men de gik hver til sit ret hurtigt saa familien herovre (Argentina) ved ikke meget om hverken faderens eller moderens aner).
Med venlig hilsen, Sonia Pedersen.

Anne Mortensen

Hun er født

Odense
Vor Frue 1907-1913
opslag 193

Any Kathrine
Rasmine Vinding
Nielsen
1907
24. Februar
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Vibeke Weilby Bach

Hej
Her har du familien

Husstand: Odense, Odense, Odense Købstad, 1921, 10, Skt. Jørgensgade 33, bagbygning, stue, tv. [ Vor Frue ],

Kildenavn, Alder, Civilstand, Kildeerhverv, Husstands/familienr., Matr.nr./Adresse, Kildefødested, Amt, Herred, Sogn, Kilde, Kildestednavn, Nr. ægteskab, Kommentar, Stilling i husstanden, Antal familier/hus, Trossamfund, Handicaps, Køn, Født kildedato
Jens Peder Emil Winding, , Gift, Methalsliber, 10, , Jestrup, Lyne Sogn, , , , , Skt. Jørgensgade 33, bagbygning, stue, tv. [ Vor Frue ], , [Viet i Kerte Kirke 2/5 1905], Husfader, , Folkekirken, , M, 18/9
Maren Kathrine Winding, , Gift, Rulleforretning, 10, , Kjerte, Tanderup Sogn, , , , , Skt. Jørgensgade 33, bagbygning, stue, tv. [ Vor Frue ], , [Viet i Kerte Kirke 2/5 1905], Husmoder, , Folkekirken, , K, 30/8
Mina Rosa Vitnia Winding, , Ugift, Tjenestepige, 10, , Vittinge, Ny Rerrby Sogn, , , , , Skt. Jørgensgade 33, bagbygning, stue, tv. [ Vor Frue ], , , Datter, , Folkekirken, , K, 9/9
Anny Kathrine Rasmine Winding, , Ugift, , 10, , Odense, , , , , Skt. Jørgensgade 33, bagbygning, stue, tv. [ Vor Frue ], , , Datter, , Folkekirken, , K, 24/2
Berthel Ove Melanchton Winding, , Ugift, , 10, , Odense, , , , , Skt. Jørgensgade 33, bagbygning, stue, tv. [ Vor Frue ], , Fødedato er svært læselig, Søn, , Folkekirken, , M, 23/1
Alf Ingemann Winding, , Ugift, , 10, , Odense, , , , , Skt. Jørgensgade 33, bagbygning, stue, tv. [ Vor Frue ], , , Søn, , Folkekirken, , M, 12/11
Max Erling Winding, , Ugift, , 10, , Odense, , , , , Skt. Jørgensgade 33, bagbygning, stue, tv. [ Vor Frue ], , , Søn, , Folkekirken, , M, 10/6

Hilsen Vibeke

Anne Mortensen

Forældrene viet

Odense
Kerte 1892-1907
opslag 184
nr. 3
2.5.1905
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Anne Mortensen

FT 1930

Odense
St. Jørgensgade ulige nr.
opslag 46
familien uden Any
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Anne Mortensen

Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Sonia Pedersen

Hej Anne og Vibeke,   en stor tak for Jeres hjaelp.  Det var utroligt mange oplevelser paa rekord tid!

Venlig hilsen,  Sonia

Sonia Pedersen

Hej igen.... undskyld, men jeg har vist brugt det forkerte udtryk... jeg mente "utroligt mange fund"..
Dansk er absolut ikke mit modersmaal!
Venlig hilsen og endnu en tak.  Sonia