Jens Troensegaard Nielsen

Startet af Margit Madsen, 11 Dec 2011 - 15:27

Forrige emne - Næste emne

Margit Madsen

Født 24. nov 1912 (Roskilde, Domsognet) Viet 14. apr. 1938 (Rorup Kirke, Ramsø, Roskilde) til
Helga Margrethe Andersen født 30. aug 1915 (Valsømagle, Haraldsted Sogn, Ringsted Herred) KB 1909-1921=Opsl. 92)
Helga Margrethe Andersen FT 1916=Opsl.115 (Haraldsted,Ringsted,Sorø) Bor med sine forældre hos farmor Ingeborg Andersen (Enke efter Christoffer Andersen)

Vil rigtig gerne have lidt flere detaljer om denne familie. (Til Info: Helga Margrethe Andersen er søster til min far)



På forhånd tak

Mvh Margit
:)
Mvh.
Margit Madsen
figgenvej.8@gmail.com

Margit Madsen

Gør jeg noget forkert i mit oplæg ?? ???
Mvh.
Margit Madsen
figgenvej.8@gmail.com

Jens Thomassen

Hej

Det er lidt uklart, om det er den nævnte famlie eller forfædre og efterfølgere, som du søger informationer om.

Du har jo allerede, som beskrevet i dit indlæg, mange informationer om familien. Går udfra at du har checket kirkebøger og folketællinger på AO.
Med venlig hilsen
Jens Thomassen
Medlem af DIS-Danmark

Margit Madsen

Jeg takker for svar og vil gerne have informationer vedr. min familie på Sjælland. OG JA, Jeg har fundet rigtig mange oplysninger både via KB samt Ft, Men... bestemt også her i dette Forum, hvor I alle har givet mig mange nyttige oplysninger til at komme videre i mine søgninger..

OG TAK FOR DET

Her skal jeg så forsøge at forklare mig:

Mangler Oplysninger vedr. Mariane J. Pedersen (død= dato ???)
ER FØDT 17. APRIL 1870 (Sorø,Ringsted,Allindemagle) Opslag 26 nr. 3

Viet 27. aug 1892 (kb 1892-1896=opslag 98 (Sorø,Ringsted,Haraldsted)
TIL:

Hans Andersen (Død= dato ???)
Født 14 sep 1870 (Roskilde,Ramsø,Gadstrup)

Til INFO: Har jeg også flere FT, men kan ikke finde hvor de er døde.

I må gerne bede mig om flere oplysninger.

Mvh

Margit
Mvh.
Margit Madsen
figgenvej.8@gmail.com