Viborg LA - Mejlby sg. - Copulerede!

Startet af Annette Ilsøe Rasmussen, 03 Nov 2011 - 09:59

Forrige emne - Næste emne

Annette Ilsøe Rasmussen

Hej!

Et lille problem for Mejlby sg. Øster Lisbjerg hrd, Randers Amt kunne jeg ikke komme videre efter årgang 1929 opefter under copulerede, da Arkivalieronline passerer kun til årgang 1929.

Nogen af jer kommer forbi hos Viborg Landsarkivet og kigger for mig efter et brudepar.

Jeg kender ikke deres vielsesår, men jeg regner med de blev gift i Mejlby kirke, hvor brudens barndomshjem er  i Todbjerg sg. (naboby).

Det drejer sig om:
Bruden Esther Holme Ogstrup f. 7. april 1917 i Ødum sg. men hendes forældre boede i Todbjerg sg.
Brudgommen Svend Aage Christensen f. 26. sept. 1911 – jeg kender ikke hans fødesogn og hvem er hans forældre m.m..

Jeg vil blive glad for hvis en af jer kigger for mig gennem Mejlby kirkebog fra år 1935 opefter. Jeg gerne se det hele, hvad det står bl.a. brudgommens forældres navn og hvem forloverne var. Hvilken præsten viede dem. Samt brudeparrets opholdssted. 

Mvh
og på forhånd tak

Annette Ilsøe



Aase Fihl

Jeg prøver på lørdag.
Hilsen Aase

Annette Ilsøe Rasmussen

Hej Aase!

Åh tak, sødt af dig at gøre for mig, jeg venter spændt på, hvis du har evt. fundet noget.

Mvh
Annette

Aase Fihl

Vielsens oplysninger er afsendt. Aase

Aase Fihl

Hej Annette!
Har du modtaget vielses oplysningerne på din private mail?

Annette Ilsøe Rasmussen

Hej Aase!

Mange tusinde tak for hjælpen, hvor jeg er glad for  du har skrevet det hele. :)

Mvh
Annette