Hvordan finder jeg personen?

Startet af Kenneth Jensen, 09 Okt 2011 - 17:23

Forrige emne - Næste emne

Kenneth Jensen

Hej!

Er der mon nogle derude der kan give mig et råd:

Jeg leder efter en person i københavn der boede i København i slutningen af 1960´erne og begyndelsen af 1970´erne. Jeg har kun personens navn og fødselsdato. Jeg har været på Folkeregisteret, men der var intet registreret på personen i databasen...

Hvordan kommer jeg videre med at finde personens adresse, børn og dødsdato??

Gode råd modtages med kyshånd..

Mange hilsener

Kenneth Jensen

Grethe Elten Mortensen

Hej

Der findes adressebøger, men da folkeregisteret ikke har noget er der måske hemmelig adresse. Hvis ikke der er hemmelig adresse og det er en dansk borger burde du kunne få oplysninger.

Med venlig hilsen
Grethe Elten Mortensen

Leif Thor Olsen

Hej.

Det er oplagt at søge efter ham i Kraks vejviser for København. Men han er der nok ikke, når han ikke findes i folkeregistret. En telefonbog kan også bruges.

Mvh. Leif

Hans Poulsen



Hej Leif

Så vidt jeg erindrer, medtog KRAK's store røde vejviser kun de personer, som havde telefon, og det var i de år ensbetydende med abonnement hos KTAS.

KRAK og folkeregistret havde vistnok intet med hinanden at gøre.

Hvis den eftersøgte person boede til leje i et værelse hos andre, havde han helt givet ikke egen telefon, og på det tidspunkt var der udelukkende tale om fastnettelefon.

Det er ikke udslag af ondskab eller noget personligt, at jeg således skyder alle dine tre forslag ned - i grunden er det slet ikke pænt af mig.

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Kenneth Jensen

Hej! Tak for svarene! Pænt af jer..

Hvor finder man de omtalte adressebøger???

Mange Hilsener

Kenneth Jensen

Hans Poulsen



"Hvor finder man de omtalte adressebøger???"

Google: Vejvisere

Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag