Datoer listet som telefonnumre på Skype

Startet af Hannah Aabech, 22 Sep 2011 - 01:36

Forrige emne - Næste emne

Hannah Aabech


Hvad er årsagen til, at alle datoer i forummet er listet som telefonnumre på Skype?

Jeg har bemærket det på andre sider også, og det er da egentlig irriterende - eller...?

Kan man ikke vælge den løsning fra her i forummet?

Venlig hilsen Hannah Aabech


Trine Nielsen

Tror det er noget du skal fjerne i din browser (internet explorer - firefox-osv) eller i selve Skype.

Vagn Lind

Kender problemet fra min arbejdsverden: her oplyses:
"Hvis programmet Skype er installeret på computeren, anbefaler vi at man ikke anvender Skype toolbar, da det giver problemer ved redigering af elevplaner i Internet Explorer. Man kan deaktivere Skype toolbar i Internet Explorer under Funktioner > Administrer tilføjelsesprogrammer."
Venlig hilsen
Vagn Lind
6541 Bevtoft

Alana sørensen

Hej Vagn

jeg vil os lige sige tak for din hjælp da jeg havde samme problem som nu heldigvis er løst :)

Mvh
Alana
Med Venlig Hilsen
Alana Sørensen
4760 vordingborg

Hannah Aabech


Jeg takker for svar.
Problemet kan åbenbart løses.
Men jeg er ikke IT-nørd, så hvis nogen kan guide mig igennem proceduren - punkt for punkt - vil jeg blive glad.

Venlig hilsen Hannah Aabech

Vagn Altmann

#5
Mojn Hannah,

Jeg har lavet en lille "Grønspættebog", der beskriver en løsning. Skriv igen, hvis den ikke hjælper dig.

https://picasaweb.google.com/vagn.altmann/GrNspTtebog3AktiverDeaktiverSkypenrFremhVning?authuser=0&feat=directlink

Nyt link indsat efter aftale med Vagn Altmann  22-11-2011 /Arne Feldborg
Venlig hilsen

Vagn Altmann 6360

Hannah Aabech


Hej Vagn.

Tak for "bogen".
Vil kigge i morgen mandag, og se om jeg kan finde ud af det.
Ellers kontakter jeg dig :)

Venlig hilsen Hannah Aabech

Hannah Aabech


Har været i "Funktioner" og har åbenbart - og overraskende for mig selv! - løst problemet  :)

Tak for hjælp i tråden!

Venlig hilsen Hannah Aabech