Thostrup

Startet af Claus Leon Roikier, 06 Sep 2011 - 23:10

Forrige emne - Næste emne

Claus Leon Roikier

Er der nogen der kan hjælpe mig med noget på Thostrup, som er på min mors side. Min morfar hed Ib Thostrup Og hans Bror hed Svend Thorstrup. ?????


Med venlig hilsen
Claus Roikier

Hans Poulsen



Hej Claus

Prøv at læse moderators vejledning i det blå felt øverst i AneEfterlysning om, hvordan et godt indlæg bør skrives.

"Min morfar hed Ib Thostrup"

- Hvornår blev han født?

- Hvor blev han født? Amt, herred, sogn?

- Hvor har du selv ledt efter ham? Kilder? Resultat?

- Hvornår døde din morfar? Som ugift, gift, skilt eller enkemand?

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Claus Leon Roikier

Hej Igen

Morfar hed Ib Thostrup født 18-08-1921 og boet i fensmarksgade 51 i københavn hans far var mure og var med til at opføre den bygning de boet i. han gik bort den 03-05-1991

hans bror Svend Knud Valdemar Thorstup født 13-01-1909 gik bort 17-12-1979 vanløse

Deres far Jacob Charles Fredrik Thostrup og mor Fiona Emilie Andressen født 14-06-1885 er alt hvad jeg har de er også fra kbh.


Hans Poulsen



Hej Calus

AO, folketællinger 1925, København har Fensmaksgade med - 474 opslag, men du har et nr. 51, hvor familien muligvis fortsat bor.

Se, om du dér kan finde familien og yderligere data om den, så du får fornyet stof at arbejde med.

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag