dødsnotat på Ane Kirstine Christiansdatter født 1852 Davinde, Odense hvor død?

Startet af Birthe Trædholm, 05 Maj 2024 - 17:51

Forrige emne - Næste emne

Birthe Trædholm

Hej alle
Jeg søger min oldemors halvsøster Ane Kirstine Christiansdatter født 5. januar 1852 i Davinde sogn, Odense amt dødsnotat, hun giftede sig med Niels Jørgen Rasmussen af Birkum Kohavevej 73, Birkum, Fraugde, Odense, der boede Ane Kirstine Christiansen og familie i mange år. Jeg søger begges dødsnotater.
Mon der er en der kan hjælpe???
VH
Birthe Trædholm 5560

J. K. Olsen

Hej Birthe

Begge højt oppe i 70'erne må de være flyttet til et andet sogn efter FT 1930, hvor de stadig ses i Fraugde:

https://arkivalieronline.rigsarkivet.dk/da/billedviser?bsid=101879#101879,16158158

Mvh.
J. K. Olsen


Birthe Trædholm

Hej
Ja her er jeg nået til, som jeg skrev at familien boede i Birkum i mange år. Men hvor blev de af???
VH Birthe Trædholm 5560

J. K. Olsen

Vejen frem er nok at lede i opholdssognene for de børn, hos hvem det gamle ægtepar kan have boet på aftægt i tiden efter 1930. F.eks. befinder sønnen Rasmus sig på Classensgade i København, datteren Anna i Nyborg jvf. vedhæftning, osv.

Mvh.
J. K. Olsen

Birthe Trædholm

Hej
Det er jeg begyndt på, Rasmus Nielsen, Fotograf i Classensgade 3 København gift med Frederikke Svendsen af Birkum Kohave 78, er det ikke, han dør tidligt og Frederikke kommer til Fyn derefter, bosat i Vindegade. Anna i Nyborg det må jeg se på, tak for det.
Jeg håber der kommer mere, jeg har ledt i flere år efter dem.
VH birthe Trædholm 5560

Birthe Trædholm

Hej
Jeg har fundet Ane Kirstine Christiansens dødsnotat i Nyborg, tak til J. K. Olsen.
VH Birthe Trædholm

Birthe Trædholm

Hej
Nu har jeg også fundet Niels Jørgen Rasmussen, J. Olsen tak fordi du kiggede på det, det er sommetider godt lige at få andre til at hjælpe 4 øjne ser bedre tak.
VH Birthe