I hvilket sogn blev Ivan Zarts Radich født?

Startet af Erik Rødsgaard Jensen, 19 Apr 2024 - 14:20

Forrige emne - Næste emne

Erik Rødsgaard Jensen

Har lovet en bekendt at hjælpe med at finde fødesognet for Ivan Zarts Radich. Her er hvad jeg ved: Han skulle være født den 26. oktober 1946, er senere emigreret til Canada, hvor han er død.
Han har været i forhold til Ulla Grethe Danielsen, født 5. september 1945 på Rigshospitalet, København. Ulla blev også gift med en Leif Rosenørn Dohn, også født på Rigshospitalet den 13. februar 1940.
Håber nogen kan hjælpe med Ivans fødesogn.
Med venlig hilsen

Erik Rødsgaard Jensen

Erik Rødsgaard Jensen

Har en rettelse og tilføjelse til mit indlæg. Jeg har efterfølgende fundet ud af, at Ulla og Leif aldrig blev gift , men kun forlovet. Til gengæld blev Ulla og Ivan Zahrts (eller Zart) Radich gift. Kender ikke tid og sted. Ivan havde en storebror der hed Birger Radich. Oplyst af min bekendte skulle forældrene til Birger hedde Johan Bernhard Radich og Thyra, født Christensen. De blev gift den 25. december 1935 i Helsingør, Skt. Mariæ sogn.
Håber disse oplysninger måske kan hjælpe. Er virkelig kørt fast i søgningen på oplysninger om Ivan Zart Radich.
Med venlig hilsen

Erik Rødsgaard Jensen


Erik Rødsgaard Jensen

Tak for svaret. Har nu fundet Ivan født i Søborg den 26/10 1946. Han døde den 6. juli 2012 i Canada.
Med venlig hilsen

Erik Rødsgaard Jensen