Ancestry - gratis til den 5. september 2011

Startet af Lissa Pedersen, 30 Aug 2011 - 19:01

Forrige emne - Næste emne

Lissa Pedersen

Hej,

Vil lige gøre opmærksom på, at Ancestry er gratis indtil den 5. september. Jeg afprøvede det lige og skulle ikke opgive kreditkortnr.

Der står bl.a. på deres side:

"If you were searching for your international roots in our travel and immigration records, now is a great time to come back and look again.

From now until September 5th* you can discover the where, when and how of your wayfaring ancestors in our millions of U.S. and worldwide immigration and travel records for free.

Your family story spans generations. This week, find out if it spanned oceans and continents as well.

*Free access ends September 5, 2011 at midnight ET"

Mvh Lissa

PS: Håber jeg har skrevet i det rigtige forum!?

Anna N Rasmussen

Tak Lissa, for den gode oplysning.

Håber jeg får lejlighed til at gøre brug af tilbuddet. Der er et par ting jeg gerne vil slå op, men har desværre ikke så meget tid i næste uge. Men dejligt at vide at muligheden foreligger.

Så mange tak - og hvorvidt det er det "rigtige" forum, tja, det går undertegnede forumbruger ikke krakilsk meget op i.

MVH
Anna
Født 1968 i 3400 Hillerød; nu bosat 2860 Søborg.

Håndværkerslægter i Kbh samt købstæderne Fr.sund, Roskilde, Sorø, Slagelse, Korsør, Skælskør, Nyborg, Svendborg. Landsogne i Sorø og Fr.Borg Amter.

Jens Peter Lieberkind

Det er kun deres "travel and immigration records" der er gratis, men det er jo også godt nok. :)

Anna N Rasmussen

Ja, det ved jeg, men det matcher også mit behov ganske dækkende.
Født 1968 i 3400 Hillerød; nu bosat 2860 Søborg.

Håndværkerslægter i Kbh samt købstæderne Fr.sund, Roskilde, Sorø, Slagelse, Korsør, Skælskør, Nyborg, Svendborg. Landsogne i Sorø og Fr.Borg Amter.